"רצה להראות לחברים": בן 6 נתפס עם אקדח טעון בבית הספר
סב המשפחה הספיק לדווח למשטרה כי כלי הנשק נעלם מביתו, אך לפני שאותר המשטרה הוזעקה לבית ספר יסודי באוהיו לאחר שהתלמיד הצעיר הראה את האקדח הטעון לחבר, שבתגובה סיפר למורה. בשל גילו, הוא כנראה לא יועמד לדין, אך נבדקת האפשרות כי הסב יואשם ברשלנות

סוגיית כלי הנשק ואירועי הירי בבתי הספר ברחבי ארצות הברית אינה חדשה כלל, אך אירוע שהתרחש אתמול בבית ספר באוהיו בכל זאת השאיר את רשויות החוק בהלם: ילד בן 6 הגיע למוסד הלימודי כשהוא חמוש באקדח חצי-אוטומטי טעון.

כלי הנשק שנמצא בתיקו של הילד הקטן (צילום: משטרת קולומבוס)

התקרית התרחשה בבית הספר Kids Care Elementary בבירת המדינה, קולומבוס. על פי המשטרה המקומית, הילד הצעיר - ששמו לא פורסם בשל גילו - סיפר לחברו לכיתה על כלי הנשק, וזה בתגובה סיפר על כך לאחד המורים.

דיויד ביוסי מהמשטרת קולומבוס סיפר שהילד השיג את כלי הנשק מבית סבו וסבתו שעמם הוא גר, ושהסבא הספיק לדווח למשטרה על כך שכלי הנשק נלקח. הילד נלקח לתחנת המשטרה, שם עבר תשאול, אך עדיין לא ברור מה הניע אותו להביא את כלי הנשק לבית הספר.

"אנחנו לא ממש יודעים לומר למה ילד כה צעיר הרגיש צורך בכך, אבל אנחנו לא חושבים שהוא התכוון לפגוע במישהו, אלא רק להרשים את החברים. אנחנו בעיקר שמחים מכך שלא אירע אסון", אמר ביוסי והסביר כי אין בכוונת המשטרה להאשים את הילד בפשע כלשהו. עם זאת, הוא לא שלל את האפשרות שסב המשפחה יואשם ברשלנות, אך בשלב זה החקירה נמשכת.

YOU MIGHT ALSO LIKE