שבוע אחרון לרישום להגרלת הגרין קארד
הגשת מועמדות לתכנית DV-2021 המקנה מעמד תושבות קבע ל-50 אלף זוכים בהגרלה נסגרת בתחילת החודש הבא. הזכאות להשתתפות ניתנת לאזרחי מדינות בעלות שיעור הגירה נמוך, וכוללת את ישראל

ממשל טראמפ פועל להפסיק אותה, אך בינתיים היא נמשכת. הרישום להגרלת הגרין קארד DV-2021 שהחל בתחילת החודש מסתיים באמצע השבוע הבא

מחלקת המדינה אשר מארגנת את תכנית ההגרלה דוחקת באלו המעוניינים להצטרף שלא להמתין עד ליום האחרון, בתאריך ה-5 בנובמבר, שכן הדבר עלול להעמיס על אתר הרישום אליה.

אילוסטרציה: שאטרסטוק

אמנם מדובר במסלול לקבלת הגרין קארד שנחשב פשוט יחסית, אבל הוא בהחלט לא מובטח. כידוע, מידי שנה מתקיימת ההגרלה כאשר מתוך ממוצע של 7 מיליון בקשות, רק 100 אלף שמות עולים בגורל ומתוכם 50 אלף הזריזים ביותר יזכו במעמד תושבות הקבע הנכסף.

הזכאות להשתתפות בהגרלה ניתנת לאזרחי מדינות בעלות שיעור הגירה נמוך לארצות הברית בחמש השנים האחרונות. כלומר, מדינות כמו סין, אנגליה ומקסיקו אינן נכללות בה, ישראל לעומת זאת, כן.

מתבטא נחרצות נגד ההגרלה. הנשיא דונלד טראמפ. צילום: גטי

התוצאות אמורות להתקבל בסמוך לחודש מאי בשנה הבאה, ועל המשתתפים מומלץ לעקוב אחריהן עד לחודש ספטמבר באותה שנה, כאשר הזוכים המאושרים בהגרלה הנוכחית יכנסו למאגר מקבלי הגרין קארד לשנת 2021. 

חשוב לוודא כי כל הפרטים במילוי הטופס נעשו כראוי, שכן גם במצב של זכייה בהגרלה, היא עלולה להתבטל אם נמצאה טעות.

כאמור, הנשיא דונלד טראמפ אינו חובב גדול של השיטה הזאת. הוא התבטא לא אחת כנגדה והצהיר על רצונו לסיימה ולייצר אלטרנטיבות אחרות המקנות את מעמד תושבות הקבע על בסיס יכולת כלכלית במקום מזל.

לכן, מומלץ לאלו המעוניינים להשתתף, לנצל את ההזדמנות שאולי בקרוב כבר לא תחזור.

לכניסה לקישור לאתר ההרשמה, לחצו כאן 

YOU MIGHT ALSO LIKE