מחזה נדיר בפיטסבורג: בולען נפער במרכז העיר, אוטובוס צנח פנימה
ברשות שמפעילה את קווי התחבורה הציבורית ברחבי העיר נשמו לרווחה לאחר שהאירוע הסתיים עם פציעה קלה של נוסע בודד, היחיד שהיה על האוטובוס בעת שעמד ברמזור אדום. מכונית נוספת נפלה אל תוך הבור באופן חלקי וחולצה בעזרת גרר, מנוף הוזעק כדי להוציא את האוטובוס

בור שנפער באופן פתאומי במרכז העיר פיטסבורג גרם לאוטובוס לשקוע לתוכו, אך למרבה המזל רק בן אדם אחד נפצע באורח קל בעקבות האירוע, כך על פי המשטרה המקומית בעיר.

זירת האירוע, הבוקר בפיטסבורג (צילום: AP)

תחילת האירוע בסמוך לשעה 8:00 בבוקר (שעון מקומי), אז האוטובוס עמד ברמזור אדום. מאחוריו, מכונית נוספת - קיה אופטימה - המתינה אף היא שהרמזור יתחלף, כאשר לפתע פתאום האדמה נפתחה . חלקו האחורי של האוטובוס צנח פנימה, כמו גם חלקו הקדמי של הקיה.

ברשות הנמלים של מחוז אלגני (הגוף שמפעיל את התחבורה הציבורית בפיטסבורג) הסבירו כי האוטובוס היה בתחילת הקו, ובפנים היה רק נוסע אחד (זה שנפצע) ונהג האוטובוס שיצא ללא פגע: "אנחנו שמחים שאיש לא נפגע בצורה קשה", אמרו ברשות.

את מכונית הקיה הצליחו להוציא בעזרת גרר, אך כדי להוציא את האוטובוס הרשות נדרשה להביא מנוף מיוחד: "האזור ישאר סגור ב-10 השעות הקרובות, לכל הפחות", הודיעה הרשות, והוסיפה כי מספר בתי עסק באזור חווים הפסקות חשמל וניתוקים מזרם המים בשל האירוע.

גרר הצליח להוציא את הקיה, אך לאוטובוס נדרש מנוף (צילום: רשות הנמלים של מחוז אלגני)

האוטובוס נותר תקוע גם לאחר שעות רבות ואחרי שמכונית הקיה הוצאה (צילום: רשות הנמלים של מחוז אלגני)

YOU MIGHT ALSO LIKE