משמר החופים עורך חיפושים אחר צעיר שקפץ מאונייה במהלך קרוז למקסיקו
על פי חברת קרניבל שהפעילה את הקרוז, הצעיר תועד קופץ מהמרפסת בחדרו שעות בודדות לאחר היציאה מדרום טקסס לכיוון קוזומל. מספר כלי שיט ומסוקים חיפשו במשך שעות ארוכות באזור, אך לא מצאו דבר. האונייה בינתיים המשיכה לכיוון יעדה, מאמצי האיתור חודשו הבוקר

משמר החופים של ארצות הברית עורך חיפושים נרחבים מול חופי טקסס לאחר שצעיר ככל הנראה קפץ למים במהלך קרוז, שעות בודדות לאחר שהאונייה החלה לעשות את דרכה לעבר מקסיקו.

אוניית "קרניבל דרים" שממנה קפץ הנוסע הצעיר (צילום: קרניבל)

צוות האונייה פנה אל משמר החופים אמש (חמישי) בסביבות השעה 9:00 בלילה (שעון מקומי) ודיווחה על הנוסע - גבר כבן 26 - שנעדר במרחק של כ-50 מייל (כ-80 ק"מ) דרום-מזרחית לעיר החוף גלבסטון.

מספר כלי שיט ומסוק של משמר החופים החלו לסרוק את האזור, אך גם לאחר 10 שעות חיפוש טרם נמצא הנוסע. מחברת קרניבל קרוז ליין נמסר כי מספר כלי שיט נוספים ששהו באזור סייעו אף הם במאמצי החיפושים: "צר לנו מאוד על האירוע, ואנשי הצוות שנמצאים על גבי האונייה מסייעים לבני משפחתו של הנוסע הנעדר", אמר דובר החברה.

עוד הסביר הדובר כי "בהתבסס על צילומי האבטחה מהאונייה, הנוסע קפץ מהמרפסת שבחדרו כשלוש שעות לאחר היציאה מגלבסטון". בהתאם לנהלי החברה, האונייה שבה למקום שבו הוא תועד קופץ למים והחלה לסרוק את המקום עד שכאמור, כוחות נוספים הצטרפו.

"כאשר משמר החופים לקח פיקוד על המבצע, הוא שחרר את קרניבל והאונייה החלה להפליג לכיוון קוזומל שבמקסיקו", אמר הדובר.

YOU MIGHT ALSO LIKE