עוקץ במשרד: מנהלת חשבונות העבירה לעצמה קרוב לשני מיליון דולר
כמעט 40 שנה עבדה בוני מוליאן בחברת סוזוקי אמריקה בעיר בריאה. היא ניצלה את האמון והכוח שניתן לה על ידי מעסיקה כדי למעול בכספם ולגנוב לחשבונה את סכום העתק. ביום חמישי האחרון היא נעצרה וכעת עומדים מולה 89 סעיפי אישום

תושבת יורבה לינדה שבמחוז אורנג', בדרום קליפורניה, שבמשך ארבעה עשורים עבדה כמנהלת החשבונות במשרדי מטה חברת סוזוקי אמריקה, בעיר בריאה (BREA), נעצרה השבוע בביתה, בחשד שבשנים האחרונות היא מעלה בכספי החברה בסכום של קרוב לשני מיליון דולר.

אילוסטרציה: שאטרסטוק

בוני מוליאון בת ה-65, מואשמת על ידי משטרת בריאה כי משנת 2012 היא החלה לגנוב ממעסיקיה והפקידה לחשבונה במשך השנים, לא פחות מ-1.8 מיליון דולר. לדברי מפקד המשטרה, היא ניצלה את תפקידה ומעמדה, ועל ידי ביצוע רישומים כוזבים במסמכי החברה, הצליחה להעביר אליה את סכומי העתק.

בוני מוליאון. צילום: משטרת בריאה

38 שנים עבדה מוליאון בחברת סוזוקי אמריקה, עד שמעסיקיה זיהו את המעילה לפני כשנתיים ופיטרו אותה. בתום עבודה מאומצת, השיגה המשטרה מספיק ראיות, אותן הציגה לתובע המחוזי שאישר את מעצרה.  כעת עומדים מולה 89 סעיפי אישום בגין מעילה.

במקרה דומה שהתרחש במהלך חודש יוני האחרון, הודיעה משטרת פורט לודרדייל כי מנהלת חשבונות גנבה ממשרד עורכי דין כ-217 אלף דולר במשך שנתיים וחצי, סכום שאותו בזבזה בבתי קזינו, בנסיעות באובר ובארוחות מפוארות.

האישה, אנדרי תרסה גרין בת ה-52, נעצרה אז באשמה של גניבה, גניבת זהות והשגת רכוש בדרכי מרמה. על פי המשטרה, היא גנבה סכום של 217,376 דולר בזמן שעבדה בעבור לויד פולק, עורך דין בעיר.

הנאשמת בגניבת סכום העתק, אנדרי גרין (צילום: משטרת פורט לודרדייל)

על פי דו"ח המעצר של המשטרה, גרין שימשה גם כמנהלת משרדו של פולק, ובמסגרת תפקיד זה היא נדרשה לוודא שתשלום שכר הדירה למשרד מועבר מדי חודש. היא ניצלה את מעמד זה כדי לכתוב לעצמה צ'קים, ולעיתים אף השתמשה בכרטיס אשראי של הבוס שלה. רק כאשר בדק את החשבון וראה שחסר לו סכום גדול, פולק החל לחקור את הסוגייה.

YOU MIGHT ALSO LIKE