ברני סנדרס צפוי להשתחרר מבית החולים לקראת סוף השבוע
הסנאטור הוותיק מוורמונט צפוי להתאושש בזמן לקראת העימות הדמוקרטי הבא, שיערך בעוד כעשרה ימים באוהיו. על פי אשתו של סנדרס, הוא "בילה" בבית החולים עם יועציו וצפוי לעזוב את המקום כבר בימים הקרובים

יממה לאחר שאושפז בשל כאבים בחזהו, הסנאטור ברני סנדרס אישר מוקדם יותר היום (חמישי) כי הוא צפוי להשתחרר מבית החולים כבר במהלך סוף השבוע הקרוב.

סנדרס במהלך מפגש עם בוחרים בניו המפשייר בחודש שעבר (צילום: רויטרס)

סנדרס בן ה-78 אושפז מוקדם יותר השבוע לאחר שבדיקה העלתה כי הוא סובל מחסימת עורקים. בעקבות כך, הוחלט להשתיל שני תומכנים בגופו בבית החולים בלאס וגאס.

כאמור, בקמפיין של סנדרס אישרו כי הוא ישוחרר מבית החולים בסופ"ש, אולם לא ברור מתי בדיוק ישוב לקמפיין. עם זאת, ב"יו. אס. איי. טודיי" דווח כי הוא צפוי להגיע לעימות שיערך בעוד כעשרה ימים, ב-15 באוקטובר, באוהיו.

"תודה רבה על כל הברכות! אני מרגיש טוב. יש לי הרבה מזל שאני מכוסה בביטוח בריאות מעולה, ויש כאן רופאים מעולים שמסייעים לי בשיקום", צייץ הסנאטור מוורמונט, לפני שפנה לפן הפוליטי של אשפוזו: "אף אחד מאיתנו לא יודע מתי מקרה חירום רפואי עלול לקרות, ואף אחד לא צריך לחשוש לפשוט את הרגל בעקבות האירוע. ביטוח בריאות לכולם!", הוא כתב.

ג'יין, אשתו של הסנאטור היהודי, אמרה כי בעלה "מסתובב בחדרו. אתמול הוא בילה במשך רוב שעות היום עם יועציו", היא אמרה.

YOU MIGHT ALSO LIKE