שליחת הודעה למשטרה וקוד סוד אישי: השינויים החדשים שמגיעים לאובר
בדומה לשאר החברות בתחום, אובר נאלצת להתמודד עם ריבוי התקריות והפשעים האלימים שקראו במהלך נסיעה או לאחר שנוסע התבלבל ונכנס לרכב הלא נכון. כעת ניתן יהיה להגדיר קוד אישי שיאפשר את ביצוע הנסיעה רק לאחר שהנהג הקיש את אותו קוד בדיוק. מעבר לכך, ניתן יהיה להעביר הודעה דיסקרטית למשטרה עם כל הפרטים כגון מיקום הרכב ותיאורו

ענקית הנסיעות השיתופיות, אובר, חשפה השבוע מספר פיצ'רים חדשים שיתווספו לאפליקציה ונועדו לשפר את נושא הביטחון והבטיחות, וזאת על רקע שורה ארוכה של אירועים אלימים שהתרחשו לאחר שנוסעים התבלבלו ונכנסו לרכב הלא נכון.

אילוסטרציה (צילום: Getty Images)

התוספת השימושית ביותר לאפליקציה תהיה קוד סודי בן 4 ספרות שאותו יבחר נוסע. כאשר אותו נוסע יעלה על רכב בשירות אובר, הוא יגיד לנהג את הקוד, וזה יקיש אותו באפליקציה. רק כאשר קיימת התאמה, הנסיעה תחל. באובר, אגב, ממליצים לבצע בדיקה זו עוד לפני שנכנסים פיזית אל תוך המכונית.

שינוי נוסף שיתווסף לשירות הנסיעות יהיה האפשרות לדווח על תקרית או כל אירוע בטיחות במהלך הנסיעה ובאופן דיסקרטי. כזכור, עד כה נוסעי השירות נאלצו להמתין לסוף הנסיעה ע"מ לדווח על דבר מה.

חלק מהשינויים החדשים לאפליקציה (צילום: אובר)

בשנה שעברה אובר הוסיפה לחצן מצוקה לאפליקציה (גם לנהגים) כדי שניתן יהיה לחייג למוקד החירום המשטרתי 911 ולהעביר מידע כגון מיקום הרכב. כעת יתאפשר גם לשלוח הודעות טקסט למוקד החירום, דבר שיאפשר דיווח יעיל יותר. בנוסף, במשטרה יקבלו את ההודעה עם כל הפרטים הנדרשים, לרבות מספר לוחית הרישוי והמיקום של הרכב.

אובר אינה החברה היחידה בתחום שנאלצת להתמודד עם גל של פשעים אלימים, ביניהם תקיפות מיניות ואפילו מקרי רצח. כך למשל, לפני כעשרה ימים דיווחנו על תושבת ואלי לוס אנג'לס שנחטפה ונאנסה ע"י גבר שעבד בשירות חברת ליפט - אחת המתחרות של אובר.

YOU MIGHT ALSO LIKE