"לא הספקתי לומר לו 'כן'": טרגדיה במהלך הצעת נישואין תת ימית
בת זוגו של סטיבן וובר צילמה בהתרגשות את הצעת הנישואין התת ימית שלו, אך הוא טבע למוות לפני שהספיק לצאת מהמים. "לא זכית לשמוע את תשובתי: כן, כן, מיליון פעמים כן. היום המאושר בחיינו הפך ליום הנורא מכל", כתבה בת זוגו

תושב לואיזיאנה טבע למוות מיד לאחר שהציע נישואין לבת זוגו באופן יצירתי במיוחד, כך אמרה חברתו בפוסט מרגש שהעלתה לדף הפייסבוק שלה.

סטיב וובר, טבע במהלך החופשה עם בת הזוג, מיד לאחר שהציע לה להתחתן (צילום: קנישה אנטואן)

סטיבן וובר ובת זוגו קנישה אנטואן החליטו לנפוש יחדיו בטנזניה שבדרום-מזרח אפריקה. הם לנו במלון מיוחד שמציע חדרים עם נוף תת-ימי, ו-וובר רצה להציע לה נישואין בדרך מקורית במיוחד: באמצעות צלילה.

"לא יצאת מהמים ולכן לא זכית לשמוע את תשובתי: כן, כן, מיליון פעמים כן", כתבה אנטואן בפוסט שהעלתה שלשום (שישי).

אנטואן תיעדה את האירוע בווידאו, ובסרטון שפרסמה ניתן לשמוע אותה מתרגשת בעוד קוראת פתק שוובר הצמיד לחלון. בפתק הוא כתב: "אני לא יכול לקחת מספיק אוויר כדי למנות את כל הדברים שאני אוהב בך, אבל בכל יום אני אוהב אותך יותר". כאשר הוא סובב את הדף הופיעו המילים "התינשאי לי?".

לא ברור כיצד בדיוק מת וובר, שכן בסרטון נראה שהוא שוחה לכיוון למעלה כדי להיפגש עם אנטואן, אך כאמור, הוא לא שב ממי האוקיינוס: "לא זכינו להתחבק ולחגוג את תחילת החיים המשותפים שלנו יחדיו, והיום המאושר בחיינו הפך ליום נורא עם גורל בלתי נתפס", היא כתבה.

סטיב וובר ואנטואן במהלך החופשה במזרח אפריקה (צילום: קנישה אנטואן)

באתר הנופש The Manta Resort בו בני הזוג לנו אישרו כי הטרגדיה אירעה בשטחם, אך לא סיפקו פרטים מעבר לכך: "אנחנו מבקשים להעביר תנחומים לבת זוגו של ההרוג, משפחתו וחבריו שהושפעו מהטרגדיה הקשה", נכתב בהודעה שפורסמה ע"י המלון.

גם במשרד החוץ האמריקאי אישרו את האירוע, אך לא פרסמו פרטים נוספים: "תנחומים למשפחה, עושים ככל הניתן כדי לסייע למשפחה בתקופה קשה זו", כלשון ההודעה.

"אוהב אותך יותר בכל יום" (צילום: קנישה אנטואן)

YOU MIGHT ALSO LIKE