הסיוט של כל הורה: נהגת הסעות תלמידים מואשמת בנהיגה בשכרות
עד שהמשטרה במדינת וושינגטון איתרה את האוטובוס, כל התלמידים כבר הספיקו לרדת בשלום, אך הנהגת נעצרה במקום וצפויה לעמוד לדין בגין נהיגה תחת השפעת אלכוהול ורשלנות. במשרד החינוך שינו את הנהלים כדי למנוע מאירוע מסוג זה להתרחש בשנית: "לא משקף את העבודה הנהדרת שרוב הנהגים במחוז עושים"

נהגת הסעות תלמידים בת 48 מוושינגטון צפויה לעמוד לדין בגין נהיגה תחת השפעת אלכוהול, רשלנות וסיכון רווחתם של קטינים לאחר שתלמיד בכיתה ה' התקשר למשטרה מתוך האוטובוס כדי לדווח עליה.

אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

"אני חושב שהיא שיכורה, היא עברה שלושה רמזורים אדומים ויש עדיין ילדים פה", אמר התלמיד הצעיר למוקדנית המשטרה.

האירוע החריג התרחש מוקדם יותר החודש בעיר לונגוויו (Longview), הממוקמת כ-45 מייל (כ-75 ק"מ) מצפון לעיר פורטלנד. בעקבות השיחה, מספר ניידות הוזעקו כדי לבדוק את העניין, וכאשר הם איתרו את האוטובוס כל התלמידים כבר ירדו ממנו. הנהגת, קתרין מקרון, נעצרה במקום.

"ריח חזק של אלכוהול נדף מהחשודה", אמרו במשטרה המקומית והוסיפו כי מקרון הסיעה תלמידים משני בתי ספר באותו יום. במקביל למעצרה, הנהגת הוצאה לחופשה ללא תשלום ע"י מערך החינוך של המחוז: "אנחנו נבצע בדיקה יסודית משלנו לפני שנפעל. אירוע זה לא משקף את העבודה הנהדרת שכל הנהגים האחרים עושים", אמרו במשרד החינוך.

בעקבות המקרה, במשרד החינוך אף גיבשו נוהל חדש לפיו כשירותם של הנהגים תיבדק בכל יום ויום שבהם הם נדרשים לעבוד. בנוסף, במשרד החינוך של מדינת וושינגטון הוחלט לפתוח בחקירה כדי לבדוק אם משרד החינוך במחוז פעל באופן רשלני בהעסקתה של מקרון.

התלמיד הצעיר סיפר למוקדנית המשטרה שהוא התקשר לאמו וסיפר לה על המקרה, והיא זו שאמרו לו להתקשר למשטרה: "היא לא מדברת אנגלית ברורה אז היא אמרה לי לנתק ולהתקשר ל-911", היא אמרה.

עוד סיפר התלמיד כי מקרון התנהגה בצורה שונה מהרגיל, דבר שהעלה את חשדו: "היא תמיד קשה עם התלמידים ואומרת לנו להיות בשקט. היום היא נותנת לנו להשתולל, אפשר היה להריח את האלכוהול", הוא אמר במהלך השיחה.

YOU MIGHT ALSO LIKE