פלורידה: נעצרו על ידי המשטרה והחלו לקיים יחסי מין בניידת
אירוע לא שגרתי בפלורידה: שוטר עיכב לחקירה בני זוג שרכבו על אופניים תחת השפעת אלכוהול. כשהכניס אותם למושב האחורי של המכונית המשטרתית, העניין קיבל תפנית לא צפוייה כשלפתע השניים החליטו שזו הזדמנות טובה למגע אינטימי בינהם

בני זוג שנעצרו על ידי המשטרה בגין נהיגה בשכרות, לא נתנו לדבר למנוע מהם להביע תשוקה אחד לשנייה, וקיימו יחסי מין במושב האחורי בניידת.

אהרון תומס בן ה-31 ומייגן מונדנרו בת ה-35, עוכבו לחקירה במחוז נסאו, פלורידה, לאחר שנצפו רוכבים על אופניים ללא פנסים דולקים וכמעט התנגשו במכוניות נוסעות.

אילוסטרציה: שאטרסטוק

השוטר אשר עצר אותם, הבחין כי נודף מהם ריח חריף של אלכוהול  ועיניהם אדומות. הוא מיד הוביל אותם למושב האחורי של ניידת המשטרה, ושם התקרית קיבלה תפנית לא צפויה.

"בזמן שהייתי מחוץ לכלי הרכב, השניים לפתע התפשטו והחלו לקיים יחסי מין", סיפר השוטר. "כשפתחתי את דלת הניידת על מנת לעצור אותם מלהמשיך, אהרון היה עירום ומייגן שכבה עם מכנסיים מופשלים", הוא כתב בדו"ח המעצר.

(צילום: משרד השריף של מחוז נסאו)

בן הזוג הצליח להמלט מידיו של השוטר, אך נעצר שוב דקות לאחר מכן. סעיף אישום בגין גניבה התווסף לכתב התביעה נגדו בשל העובדה שברח עם אזיקים משטרתיים.

כעת השניים מואשמים בנהיגה בשיכרות והתערטלות במרחב הציבורי.

YOU MIGHT ALSO LIKE