"בהחלט הייתה לה כוונה לבצע אירוע ירי המוני"
נערה שיתפה את חברה לעבודה כי בכוונתה לפגוע ב-400 תלמידים ואנשי צוות באמצעות כלי נשק שרכשה ואף תיעדה עצמה משתמשת בהם. כוחות המשטרה הגיבו במהירות ולדברי שריף מחוז פיטסבורג בו נעצרה, חיי אדם ניצלו

משטרת אוקלהומה עצרה נערה בת 18 בחשד שרכשה כלי נשק ושיתפה את עמיתה לעבודה כי בכוונתה לירות במאות אנשים בבית הספר בו למדה.

בזמן שעבדו ביחד בפיצרייה, הראתה הצעירה, אלקסיס ווילסון, לאחד העובדים במקום, סרטון וידאו המתעד אותה יורה בכלי הנשק, שבאמצעותו, כך סיפרה לו, היא מתכננת לירות בלפחות 400 תלמידים ואנשי צוות בתיכון מקליסטר שבפיטסבורג. בנוסף אמרה כי רכשה כלי נשק תואמים לאלו ששימשו בטבח בתיכון דאגלס שבפארקלנד, בו נרצחו 17 תלמידים.

אלקסיס ווילסון. צילום: משטרת פיטסבורג

המידע הגיע למשטרה אשר פשטה על ביתה ומצאה בו כלי נשק מסוגים שונים ומחסניות.

להגנתה טענה ווילסון כי כלל לא התכוונה לבצע ירי כלשהו ורק הראתה לעמיתה תמונות שלה מתוך מטווח ולא סרטון. יתרה מכך, לדבריה היא בכלל רצתה להסביר לו שלא כל נושאי כלי הנשק הם אנשים רעים וכי היא סבורה שפירש באופן שגוי את דבריה.

ניקולס קרוז, רוצח ההמונים מפארקלנד. על פי החשד, היווה מודל לצעירה. צילום: גטי

שריף מחוז פיסטבורג מסר לכלי התקשורת כי הם ממתינים לקבל צו חיפוש נוסף על מנת לאתר ראיות גם במכשיר הטלפון הנייד שלה.

מהפרטים הידועים עד כה, ווילסון סולקה מבית הספר בו על פי החשד ניסתה לפגע, והיא סורבה לשוב אליו למרות נסיונותיה. חדשות ABC דיווחו כי היא הושעתה בעבר לאחר שהגיעה למוסד החינוכי כשהיא נושאת סכין וצלב קרס.

מנגד, טענה ווילסון כי נשאה את הסכין כדי להגן על עצמה מפני בריונים שהציקו לה.

לדברי שריף המחוז, הוא ואנשיו לוקחים ברצינות רבה איומים מסוג אלו ולכן הגיבו במהירות, "בהחלט הייתה לה כוונה לבצע אירוע ירי המוני ואני שמח שמנענו זאת".

YOU MIGHT ALSO LIKE