דוור מת לאחר שנעקץ על ידי להקת צרעות
דווין קריגל עוד ניסה להוציא את מזרק האפיפן לאחר שנעקץ בידו בעת שהכניס אותה לתיבת דואר, אך הוא לא הספיק לעשות בו שימוש. פרמדיקים פינו אותו לבית החולים, אך הוא נפטר כעבור ימים בודדים. אלמנתו: "כולם מאוד אהבו אותו. הם נהגו להשאיר לו בקבוקי מים קרים כשהיה חם, ושוק חם בחורף"

בעיירה גרינל (Grinnel) שבאיווה ישנם פחות מ-10 אלף תושבים, כך שרוב האנשים הכירו היטב את השכנים, העובדים בחנויות והשליחים שמגיעים לביתם. השבוע, צער רב נפל על המקום לאחר שדוור מת כתוצאה מעקיצת צרעה.

אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

הדוור, דווין קריגל, עבד ברשות הדואר במשך יותר מ-30 שנים והיה דמות מוכרת בעיירה השקטה. "דיירי הבתים במסלול שלו מאוד אהבו אותו. הם נהגו להשאיר לו בקבוקי מים קרים כשהיה חם, ושוק חם בחורף", אמרה אלמנתו תמי.

ביום חמישי שעבר, בזמן שעבד במשמרת רגילה, דווין נעקץ ע"י צרעות כאשר הושיט יד אל תוך תיבת דואר. "הוא נעקץ כמה פעמים ביד ימין. אנחנו חושבים שהוא לא הספיק להשתמש באפיפן, מצאנו את המזרק לידו", הוא אמר.

היות שלפני שנתיים הוא פיתח אלרגיה לצרעות, דווין עבר שוק אנפילקטי וכתוצאה מכך חווה התקף לב. אלמנתו סיפרה שהוא הספיק להתקשר: "חיפשתי אחריו בכל מקום, התקשרתי ל-911. המשטרה ומכבי האש באו, ביצעו בו החייאה והעבירו אותו לבית החולים", היא שיחזרה.

דווין קריגל והאלמנה הטרייה תמי (צילום: מש' קריגל)

בשל חומרת מצבו, הוחלט לפנותו לבית חולים בעיר דה-מוין, אך כעבור ימים ספורים הוא נפטר מפצעיו: "הוא היה ללא חמצן במשך 14 דקות, וכשזה קורה המוח מתנפח. זה היה נזק בלתי הפיך", סיפרה תמי, שכעת מבקשת להזהיר את הציבור הרחב כדי שלא יעברו את הטרגדיה שהיא חווה כעת: "אי אפשר לדעת מה יש במקומות חשוכים כמו בתוך התיבה. למענכם ולמען ילדיכם, תוודאו שלא גדל שם שום דבר", היא אמרה.

על פי המרכזים לבקרת מחלות ומניעתן (CDC), מדי שנה מתים 62 בני אדם בארה"ב כתוצאה מעקיצת דבורה, צרעה וכדומה.

המקרה הטרגי מצטרף לזו של פגי פרנק, דוורית מלוס אנג'לס שנמצאה ללא רוח חיים במשאיתה בשכונת וודלנד הילס באוגוסט 2018. באותם ימי קיץ שרר חום כבד והטמפרטורות בשכונה הגיעו ל-117 מעלות פרנהייט (47.2 מעלות צלזיוס).

YOU MIGHT ALSO LIKE