למטרת אונס: בת 15 נחטפה בניו יורק על ידי נהג אובר
הקטינה הייתה בדרכה הביתה ממסיבת יום ההולדת כשלפתע שינה הנאשם את מסלול הנסיעה לעבר דירתו תוך כדי שהוא מנסה לשדל אותה לשתות אלכוהול במטרה לתקוף אותה מינית. בתושיה יוצאת דופן היא הצליחה להמלט ולהזעיק את המשטרה. חברת ההסעות מסרה בתגובה כי חל איסור על קטינים להשתמש בשירותיה אלא בליווי מבוגר

כתב אישום הוגש כנגד נהג אובר בניו יורק בגין חטיפת נערה בת 15 וכוונה לבצע בה תקיפה מינית. על פי התביעה, הנהג, שון וויליאמס, בן ה-32, אסף  בחודש שעבר את הקטינה סמוך לשעה 11:15 בלילה, ממסיבת יום הולדת 16 של חברתה באטלנטיק ביץ', לונג איילנד. הורי הנערה הזמינו את שירות ההסעות השיתופיות במטרה להחזירה לביתה במריק, ניו יורק.

אילוסטרציה: שאטרסטוק

מיד לאחר שעלתה למכונית, ביטל וויליאמס את הנסיעה באפליקציה וניסה לשדל את הקטינה לצאת עימו ולשתות ביחד אלכוהול כשלדברי התובעים, מטרתו הייתה להביאה לדירתו ולתקוף אותה מינית.

"משפחתה של בת ה-15 סמכה על שירותי אובר שידאגו להחזיר אותה הביתה בבטחה לאחר שבילתה באירוע יום הולדת, אך לנאשם היו תוכניות אחרות, הוא חטף אותה ורצה לבצע בה תקיפה מינית בזמן שהיא תחת השפעת האלכוהול שהביא לה", מסרה תובעת מחוז נסאו, מדליין סינגס בהצהרתה לכלי התקשורת.

בזמן החטיפה, הנערה הזהירה את וויליאמס לגבי גילה, אך הוא המשיך בנסיעתו לעבר דירתו בברוקלין. לבסוף היא הצליחה לברוח מהמכונית בתואנה שעליה ללכת לשירותים, מה שאילץ את הנאשם לעצור והיא ניצלה זאת כדי לרוץ לעבר סניף מקדונלדס שהיה בסמוך אליה ומשם הזעיקה את המשטרה.

שון ווליאמס. צילום: משרד תובע מחוז נסאו

"למרות שהרגישה מאויימת על ידי הנאשם, הקטינה הפגינה אומץ רב בפעולת ההימלטות וביצירת הקשר עם כוחות המשטרה", הוסיפה סינגס.

וויליאמס שנעצר מספר ימים לאחר מכן, התייצב בבית המשפט כשעומדים נגדו האישומים בגין חטיפה, סיכון ביטחונה של הילדה וכליאתה באופן בלתי חוקי.

אובר מסרה בתגובתה כי האישומים מדאיגים ביותר והיא דאגה להסיר את גישת הנאשם למתן שירותים באפליקציה. כמו כן, ביקשה להדגיש כי על פי מדיניות החברה, לקוחותיה חייבים להיות מעל גיל 18 ועל אלו שאינם עונים לקריטריון זה, מוטלת החובה לנסוע בליווי מבוגר.

ווילאמס עצמו הכחיש את האישומים ולדברי עורך דינו, לנערה היו הזדמנות רבות להימלט מהמצב, "אני לא חושב שזה מראה על כוונה לחטוף אותה, לדעתי יש לסיפור זווית אחרת".

אם יורשע הוא צפוי להשלח לכלא לתקופה של עד 25 שנה.

YOU MIGHT ALSO LIKE