ציוץ שיקרי דרש להחרים את רשת המסעדות המוכרת בשל תמיכתה בנשיא טראמפ: אלפי לקוחות הצטרפו לקריאה
לא ברור מה עומד מאחורי הפרסום שזכה להצלחה ויראלית והוכחש נחרצות על ידי הנהלת אוליב גרדן. לדבריה היא אינה מסייעת לקמפיין בחירות של איש מהמועמדים. מוקדם יותר החודש סבלה רשת מכוני הכושר, איקוונוס מתופעה דומה

הנהלת מסעדות אוליב גרדן (OLIVE GARDEN) מכחישה את הציוץ שהפך ויראלי אשר טען כי תורמת לקמפיין הבחירות של הנשיא דונלד טראמפ. במהלך הסופ"ש האחרון נפוצה בטוויטר קריאה להחרים את הרשת, מה שהביא לאלפי תגובות שהכריזו כי לא ידרכו יותר בסניפיה.

לאחר שהעניין תפס תאוצה, לא נותר להנהלת הרשת אלא להגיב לפרשה בטענה כי מדובר במידע שיקרי, שהיא איננה יודעת מי עומד מאחוריו.

אחד מסניפי רשת אוליב גרדן. צילום: יח"צ

אך לא בכך הסתיים הסוגיה. ציוץ נוסף טען כי חברת האם של רשת המסעדות, היא זו שלמעשה מממנת את מסע הבחירות של הנשיא. גם כאן הגיבה הרשת בהכחשה מוחלטת. לדברי מנהליה, לא קיימת שום תמיכה למועמד כזה או אחר מטעם מסעדת אוליב גרדן.

התהודה לו זכה המקרה, הביא את הנהלת הרשת להוציא הנחייה בהולה לכל עובדיה, בה הם מתבקשים במפורש שלא להביע תמיכה פומבית במועמדים לנשיאות במהלך העבודה. מאוחר יותר, הוסר הציוץ מעורר הסערה, שהועלה על ידי אשה אלמונית, שכאמור לא ידוע מה היו מניעיה לפרסום שכזה.

כזכור, זו אינה הפעם הראשונה שלקוחות תומכים בחרם רשתות בעקבות תמיכתן לכאורה בקמפיין הבחירות של הנשיא טראמפ. גם רשת מכוני הכושר היוקרתית איקוונוקס סבלה מהתופעה לאחר שפורסם כי אחד ממשקיעיה משתמש בהונו לטובת בחירתו מחדש של הנשיא.

YOU MIGHT ALSO LIKE