סכנת חנק: פיות בקבוקי השתייה נפלו לתוך פיהם של ילדים
ריקול של קרוב לשישה מיליון פריטים לאחר שדווח על כ-150 מקרים שבהם הפיה התנתקה מהבקבוק. "ברצוננו להביע את התנצלותנו הכנה עבור אי הנוחות שנגרמה", אמרו בחברה

חברת קונטיגו (Contigo) הודיעה אמש על ריקול עבור כ-5.7 מיליון בקבוקים שתייה לילדים, וזאת בעקבות גילוי של סכנת חנק שקיימת במוצר הפופולארי.

מוצרי קונטיגו נמכרים בחנויות רבות ברחבי ארה"ב (צילום: טוויטר)

מדובר בסדרת הבקבוקים "Kids Cleanable Water Bottles", ועל פי המועצה לבטיחות במוצרים, הודעת הריקול הכרחית מכיוון שהפיה עלולה להתנתק מהבקבוק תוך כדי שתייה. עוד פורסם בהודעת הריקול כי היא רלוונטית עבור בקבוקים בגדלים שונים (13, 14 ו-20 אונקיות, או ounce).

"עד כה התקבלו 149 דיווחים על פיה שנותקה מהבקבוק כאשר ב-18 מתוכם ההורים דיווחו שמצאו את הפיה בתוך הפה של הילד", נכתב בהודעת הריקול.

סדרת הבקבוקים הפופולארית נמכרה בשלל חנויות מוכרות, לרבות קוסטקו, וולמארט, טרגט ועוד, בכל רחבי ארצות הברית ובאתרי האינטרנט. הם נמכרו עבור 9 דולר עד 24 דולר בין אפריל 2018 ליוני 2019.

על פי קונטיגו, רק בקבוקים בעלי פיה שחורה וכיסוי לפיה (גם בצבע שחור) הם רלוונטים לריקול: "ברצוננו להביע את התנצלותנו הכנה עבור אי הנוחות שנגרמה", אמרו בחברה והבטיחו להחליף את המוצרים הפגומים.

הפיה הפגומה הביאה להודעת הריקול (צילום: המועצה לבטיחות במוצרים)

YOU MIGHT ALSO LIKE