שלושה תושבי ניו יורק מתו לאחר בילוי עם נערת ליווי
סמים קשים שימשו את אנג'לינה בריני כאמצעי לשדוד את לקוחותיה במהלך תרמית אכזרית שהסתיימה בתוצאות הטרגיות. הקורבן האחרון נראה נכנס עימה לחדר המוטל, ממנו כבר לא שב. לדבריה הסרסור שלה שידל אותה לבצע את המעשה בניגוד לרצונה

גופתו של שף מסעדת קיפריאני (CIPRIANI) נמצאה בשבוע שעבר מגולגלת בתוך שמיכה בחדר מוטל. אנדראה זמפרוני הוא הקורבן השלישי במספר שנפל ברשתה של נערת ליווי אשר סיממה את לקוחותיה במטרה לשדוד אותם.

קורבנותיה של אנג'לינה בריני בת ה-41, כולם תושבי ניו יורק, מתו כתוצאה ממנת יתר. הגופה הראשונה אותרה במהלך יום העצמאות בחודש שעבר. שבוע לאחר מכן, תושב קווינס, ג'ין סילברו בן ה-28, נתגלה ללא רוח חיים, גם כן במוטל, הפעם באזור וודסייד.

אנג'לינה בריני בצילום פרופיל ברשתות החברתיות

מטרת בריני והסרסורים עימם פעלה, לא הייתה להביא למותם של לקוחותיה אלא רק לגנוב את כספם ורכושם, אולם השימוש המופרז בסמים כדי שיגיעו למצב של אובדן חושים גרם לתוצאות הטרגיות. גם לאחר שני מקרי מוות, היא ושותפיה לא עצרו והמשיכו בתרמית הקטלנית.

זמפרוני תועד לאחרונה במצלמת האבטחה של המוטל סמוך לשעה 5 בבוקר בתאריך ה-18 באוגוסט כשהוא נכנס לחדרו עם נערת הפיתוי. שעות לאחר מכן בסביבות 1:30 בצהריים, בריני נראתה יוצאת מהחדר לעבר חדר האשפה, ומיד לאחר מכן נכנסת אליו שוב עם פח שלקחה משם. 

השף אנדראה זמפרוני. הקורבן השלישי של נערת הפיתוי

גם יומיים לאחר מכן, היא נצפית במצלמות נכנסת וחוזרת לחדר, לבדה, ללא זכר לקורבן שכמובן כבר היה בשלב הזה ללא רוח חיים.

רק בתאריך ה-21 באוגוסט במהלך החיפושים אחר זמפרוני, הריח החריף בחדר, הוביל את כוחות המשטרה למציאת גופתו כשהיא מגולגלת בשמיכה בתוך פח האשפה אותו כאמור, הביאה בריני.

עם מעצרה של בריני, היא טענה להגנתה כי הסרסור שלה הוא זה שדחף אותה לבצע את המעשה בניגוד לרצונה. לגבי המסור שאותר בחדר, היא סיפרה כי ניהלה דיון עם שותפיה לתרמית האם לבתר את הגופה אך לבסוף ירדה מהעניין.

בריני בצילום נוסף שהעלתה לרשתות החברתיות

עוד סיפרה כי השף שילם לה עבור קיום יחסי מין והיא סיממה אותו באמצעות נוזל שהכיל אקסטזי שסיפק לה אחד משותפיה. כתוצאה מכך, הוא איבד את הכרתו והחל לדמם אך לדבריה, נאסר עליה להזעיק את המשטרה.

היא התייצבה אמש לדיון בעניינה, בבית המשפט המחוזי בניו יורק, כאשר במהלכו התברר כי מאחוריה נחשף רקע עשיר במעצרים והרשעות בגין זנות, החזקת סמים ורכוש גנוב, החל משנת 2001.

YOU MIGHT ALSO LIKE