בוורלי הילס הכריזה על גינוי נחרץ לתכנית הלימודים האנטי ישראלית
"חברי הוועדה צריכים להישלח הביתה": מתקפה חריפה בישיבת המועצה בהמשך לסערה הגדולה שנוצרה בעקבות שילוב חומרי קריאה תומכי BDS בסילבוס תכני הלימודים האתניים. "בכספי המיסים שאנו משלמים, ראוי שלא יסלפו את העובדות", דרש חבר המועצה

מועצת בוורלי הילס גינתה אמש באופן גורף את תכנית הלימודים האתניים שעוררה סערה בקרב הקהילה הישראלית והיהודית בקליפורניה.

בהחלטה על הגינוי נאמר כי "האופן הקלוקל בבחירת חומרי הקריאה  אינו מכבד את האמונה והקהילה היהודית והוא אף מפלה יהודים באשר בהם". בנוסף נמתחה ביקורת על תיאור תנועת החרם BDS באור חיובי.

"אנו קוראים לרשויות החינוך במדינה לבטל את תכנית הלימודים במתכונתה הנוכחית ולהפגש מידית עם מנהיגי הקהילה היהודית על מנת לתקן את העיוות ולהציג תיאור מדויק ומכבד יותר של הלאום היהודי", נמסר בהודעה הרישמית שיצאה בתום ישיבת המועצה.

בנוסף, ראש עיריית בוורלי הילס תקף בחריפות את תנועת החרם ואמר כי עצם הרעיון של קיומה הוא לא רק שגוי אלא אף מחליא. "זאת לא BDS, זה BS (בולשיט)", אמר בלעג.

הסילבוס מעורר הסערה עם השורות המסומנות על התכנים הבעייתים

"היה ראוי להציג תכנית לימודים שתשקף את תמונת המצב בנושא שנאה וגזענות עבור כלל הציבור, אך במדינה בה 63 אחוזים מפשעי השנאה אירעו כנגד יהודים אל מול 14 אחוזים בלבד כנגד מוסלמים, אפשר היה לצפות כי בכספי המיסים שאנחנו משלמים, יעשה שימוש נכון בפירוט העובדות", אמר חבר המועצה ג'וליאן גולד שגם טען שזו אינה הפעם הראשונה שהגוף האחראי על התכנית, מאמץ תפיסה אנטי ישראלית, כמו לדוגמה ברוח הגבית שנתן להפגנה הפרו פלסטינית באוניברסיטת UCLA במהלך חודש נובמבר בשנה שעברה".

"חברי הוועדה שאחראים לרשלנות הפושעת הזאת, צריכים כולם להישלח הביתה, ואם המושל לא יעשה זאת, אז גם הוא ראוי לכך!", טען גולד בתוקף.

כזכור, בעקבות הסערה הוחלט על עדכון מחדש לתכנית השנויה במחלוקת והיא תאושר במתכונתה הסופית עד לסוף חודש מרץ בשנה הבאה.

YOU MIGHT ALSO LIKE