זוועה בפלורידה: לקוחה מבוקה רטון נרצחה על ידי שליח בסט ביי
משלוח שגרתי של מכונת כביסה הסתיים במוות טרגי לאחר שנציג החברה שהודה כי היה תחת השפעת סמים תקף לפתע אשה בת 75 שנפטרה מאוחר יותר מפצעיה. "מתנצלים מעומק ליבנו ונעשה הכל כדי שמקרה כזה לא יחזור" הבטיח מנכ"ל הרשת 

אוולין אודל בת ה-75, חיכתה בביתה למשלוח מכונת הכביסה אותה רכשה בסניף בסט ביי המקומי. שום תסריט לא יכול היה לנבא שרגעים לאחר מכן ההליך השכיח והמוכר יסתיים באופן כה אכזרי.

שליח בסט ביי בפלורידה מואשם בתקיפתה למוות על ידי פטיש עץ ובהצתה באמצעות הכיריים של הלקוחה המבוגרת, בזמן שהגיע לביתה בעיר בוקה רטון, במטרה להתקין את המוצר.

חורחה לצ'אזו בן ה-21 נעצר על ידי משטרת בוקה רטון במהלך נסיונו להתחמק מהאזור. בחקירתו הודה במעשה וסיפר כי היה תחת השפעת מריחואנה וקוקאין במהלכו. המניע למעשה אינו ידוע.

רשת בסט ביי. (צילום: Shutterstock)

האירוע החמור התרחש ביום שני האחרון סמוך לשעה 9:15 בבוקר. עובד נוסף שהתלווה ללצ'אזו באותו משלוח, סיפר לחוקרי המשטרה כי יצא מחוץ לדירת הלקוחה על מנת להתקשר למשרד, כאשר החשוד ברצח נותר לבדו עם אודל, לכאורה על מנת להדריך אותה לגבי המוצר שרכשה. לדבריו, הוא שמע צעקות ונכנס מיד לבית, שם ראה את הלקוחה שרועה על הרצפה כשכתמי דם סביבה ובגדיה חרוכים. 

לפי הודעת המשטרה, לאחר מכן הוא יצא מהדירה, התקשר למוקד 911. לצ'אזו, לעומת זאת, עלה על רכב המשלוח וחמק מהמקום במהירות. אודל פונתה לבית החולים כשהיא סובלת מפגיעות קשות ובהמשך נפטרה מפציעה. כעת יוגש כתב אישום כנגד החשוד בגין רצח מדרגה ראשונה והצתה.

החשוד ברצח, חורחה לצ'אזו. צילום: משטרת בוקה רטון

מנכ"ל בסט ביי, קורי ברי, מסר בהצהרתו כי הסניף ממנו הוזמן המשלוח בבוקה רטון נסגר ליממה על מנת לחלוק כבוד אחרון לנרצחת.

"אנו מתנצלים מעומק ליבנו ומוסרים את תנחומינו למשפחתה", אמר ברי והוסיף כי "מעבר לסיוע מלא לכוחות החוק בכל דרך שנתבקש, הפסקנו את שיתוף הפעולה מול חברת המשלוחים שאחראית הייתה לאותו משלוח לבית הלקוח".  

אוולין אודל. צילום באדיבות המשפחה

עוד הודיע כי "הרשת כעת תוודא שכל הליך המשלוחים וההתקנות יעבור ריענון על מנת למנוע מטרגדיה כזאת להתרחש בשנית", וכי נשכרה חברת אבטחה מיוחדת שתמסור את המלצותיה בעניין.

"למעלה מעשרים שנה, מיליוני אמריקאים בטחו בנו והכניסו אותנו לביתם, ובימים כאלו, אני לחלוטין מודע עד כמה משמעותי אמון זה ועד כמה חיוני שנעשה כל שביכולתנו על מנת להרוויח אותו. החל מהיום, אנו נכפיל את מאמצינו לעשות זאת", סיכם ברי.

YOU MIGHT ALSO LIKE