שני זרים פספסו טיסת המשך: חברת התעופה אילצה אותם לחלוק מיטה בבית מלון
הפרשה המוזרה התרחשה באוטווה, בירת קנדה, לאחר שאישה מבוגרת פספסה את טיסתה לפריז. חברת התעופה טענה שישנו רק חדר פנוי אחד ועל כן על השניים לחלוק אותו למרות שלא הכירו כלל. אייר קנדה ניסתה להסביר: "במקרה המדובר אירעה טעות בחלוקת החדרים"

כל נוסע שמבצע קונקשן בטיסתו חושש שיפספס את הטיסה השנייה וייאלץ לבלות שעות ארוכות, ולעיתים לילה שלם, בעיר זרה. אומנם מדובר בחוויה לא נעימה במיוחד, אך עבור נוסעי אייר קנדה שפספסו את טיסתם בחודש שעבר הדבר הפך למביך עוד יותר כאשר שני נוסעים זרים לחלוטין התבקשו לחלוק חדר במלון ובו מיטה בודדת.

אילוסטרציה (צילום: רויטרס)

ג'רי-אן נויטה, תושבת הבירה הקנדית אוטווה, הייתה בהלם מוחלט כאשר אמה בת ה-71 סיפרה על הסדרי השינה המוזרים לאחר שפספסה את טיסת ההמשך באייר קנדה ב-19 ביולי.

חברת התעופה הבכירה של קנדה הסבירה כי מדובר באי-הבנה: "המדיניות שלנו אומרת שכל נוסע מקבל חדר לעצמו במקרים כאלה, אלא כן מדובר בנוסעים שנוסעים יחדיו כמו משפחה או בני זוג. במקרה המדובר אירעה טעות בחלוקת החדרים", הסבירו באייר קנדה.

אליזבת', אמה של ג'רי-אן, בילתה במשך חודש ימים עם בתה ומשפחתה באוטווה לפני שרצתה לשוב לביתה בפריז. היות שלא קיים קו טיסות ישיר בין הבירה הקנדית לצרפתית, אליזבת' נאלצה לעלות על טיסה קצרה למונטריאול ומשם להמשיך לפריז.

היות שאליזבת' מתאוששת ממחלת הסרטן, היא מתניידת בעזרת כיסא גלגלים. אך הדבר מתבצע באופן איטי יותר, וכאשר הטיסה הראשונה מאוטווה למונטריאול התעכבה במעט, לא היה סיכוי שהיא תספיק לטיסת ההמשך. נוסע נוסף, גבר כבן 35, היה גם הוא בטיסה הראשונה וגם הוא פספס את טיסת ההמשך.

"מקווה שזה לא יקרה למשפחות נוספות": ג'רי-אן נויטה (צילום: סי. בי. סי.)

חברת התעופה הציעה לספק לשניים חדר מלון, אך עם תנאי אחד חשוב. עליהם לחלוק את אותו החדר מכיוון שהוא היחיד שזמין. "אמא שלי אמרה לסוכן של אייר קנדה בשער, 'אני לא מכירה את האיש הזה, אנחנו לא בני זוג או משהו'. אבל הם אמרו שיש להם רק חדר אחד", סיפרה ג'רי-אן.

מכיוון שלא הייתה לה קליטה סלולרית והיא לא חשבה על אפשרו אחרת, אליזבת' התרצתה וניגשה לבית המלון ביחד עם הנוסע הנוסף. אלא שעם הגעתם למקום, הפתעה נוספת המתינה להם: בחדר ישנו רק מיטה אחת. אליזבת' סיפרה היא הנוסע הנוסף מיד הציע לישון על הספה בחדר.

"הוא היה ג'נטלמן אמיתי, אבל עדיין לא הרגשתי בנוח עם זה שאמא שלי מעבירה לילה עם גבר זר שצעיר ממנה ב-30 שנה", אמרה ג'רי-אן. 

רק בסמוך לשעה 9:00 בלילה באותו יום הצליחה אליזבת' ליצור קשר עם בתה וסיפרה על שהתרחש. ג'רי-אן מיד פנתה לבית המלון ולחברת התעופה במטרה לטפל בהסדרי השינה, וכעבור שלוש שעות היא נאלצה להזמין עבורה חדר במלון סמוך.

למחרת בבוקר, ג'רי-אן נסעה את כל הדרך לבית המלון, כ-125 מייל (כ-200 ק"מ), כדי לקחת את אמה לנמל התעופה. חברת התעופה העניקה לאליזבת' שני שוברי מזון בסך 10 דולר כ"א ושדרגו את המושב שלה לשורת יציאת חירום. בסופו של דבר היא נחתה בפריז כ-24 שעות לאחר שתכננה: "אני מקווה שזה לא יקרה למשפחות נוספות", סיכמה ג'רי-אן.

YOU MIGHT ALSO LIKE