החשוד באירוע הירי בסניף וולמארט באל פאסו הודה: "רציתי לפגוע במקסיקנים"
כבר בדקות הראשונות למעצרו, החשוד שרצח 22 ופצע עשרות נוספים ויתר על זכויותיו והסביר לחוקרים מדוע פתח באש במקום. הוא שיחזר כיצד נכנס לסניף עם רובה קלצ'ניקוב ומספר מחסניות מלאות, וריסס לכל עבר

פטריק קרוסיוס, הצעיר שעמד מאחורי מסע הרצח האכזרי בסניף וולמארט באל פאסו בשבוע שעבר, הודה בכך שהוא רצה לפגוע במקסיקנים, כך על פי רשויות החוק בעיר.

החשוד בירי, נפטריק קרוסיוס. רצה לפגוע באזרחי מקסיקו בסניף (צילום: AP / משטרת אל פאסו)

על פי המשטרה, קרוסיוס בן ה-21 נעצר זמן קצר לאחר הטבח בצומת סמוכה לחנות. הוא יצא בידיים מורמות ממכוניתו ואמר לשוטר, "אני היורה". כחלק ממה שמכונה "זכויות מירנדה", לקרוסיוס הוסבר על מה הוא נעצר ושהוא לא חייב לשיב לשאלות החוקרים ללא נוכחות של עורך דין.

הרוצח הצעיר הסכים לוותר על הזכות, ובשלב זה הוא החל לספר לבלשים כיצד נכנס לחנות בעודו חמוש ברובה AK-47 קלצ'ניקוב ומספר מחסניות מלאות. עוד סיפר לשוטרים שהוא חיפש לפגוע באופן ספציפי באזרחי מקסיקו ששהו במקום.

כזכור, 22 בני אדם נהרגו ועשרות נוספים נפגעו. רוב ההרוגים הם ממוצא היספאני, ולפחות שמונה מהם היו אזרחים מקסיקנים.

החשוד בפלורידה זוהה כפיליפ מייק אטי, תושב פורט סנט לוסי (צילום: AP / משטרת פורט סנט לוסי)

בתוך כך, רשויות החוק בפלורידה ממשיכות לחפש אחר הגבר שרמז על כוונתו לבצע טבח המוני נוסף, גם הוא בסניף וולמארט. לאחר פרסום תמונותיו של החשוד ושל מכוניתו, עשרות שיחות הציפו את מוקד החירום המשטרתי בדרום פלורידה.

מוקדם יותר היום נודע כי בזכות אותן שיחות, למשטרת פורט סנט לוסי נודע כי החשוד הוא פיליפ מייק אטי בן ה-55, תושב העיר. החיפושים אחרים נמשכים גם הערב.

YOU MIGHT ALSO LIKE