למרות הזכייה בלוטו, חזרה לעולם הפשע
תושבת פלורידה הצליחה לרגש רבים כאשר זכתה בשנה שעברה בלוטו כשהייתה בהריון. כנראה שהכסף לא הספיק לה, והיא חזרה לסורה - ואף חמור מכך

לפני כשנה, קרלי הארבסט הייתה הזוכה המאושרת במיליון דולר בלוטו של פלורידה, זאת אחרי שהיא זכתה במאה דולר מוקדם יותר באותו שבוע. בהחלט בת מזל. היא זכתה בכסף כשהייתה הכי זקוקה לו - בזמן היותה בהיריון.

קרלי הארבסט לפני שנה (צילום: הלוטו של פלורידה)

עם זאת, בחודשים האחרונים נראה שהתהפך המזל של הארבסט בת ה-27 מפורט אורנג'. היא נעצרה, יחד עם 19 חשודים, בפשיטה של המשטרה בעקבות חקירת עבירות סמים. היא הואשמה בשידול להעברת הרואין ובשימוש לא חוקי באמצעי קשר.

הזכייה בלוטו לפני שנה העניקה להארבסט את ההזדמנות להפוך את החיים שלה על פיהם, לאחר היסטוריה פלילית עשירה ומעצרים מרובים בשל אחזקת סמים, גניבה, ביזיון בית המשפט ונהיגה בשלילה.

כבר לא מחייכת. הארבסט לאחר מעצרה(צילום: מחלקת הענישה של מחוז ולוסיה)

במקום זאת, היא העמיקה את קשריה בעולם הסמים ונכנסה עמוק יותר לעסקי הסחר בהרואין, פנטניל וקוקאין. כך פרסמו רשויות אכיפת החוק בפלורידה. "לא מדובר באנשים נחמדים", אמר שריף מחוז וולוסיה, מייק צ'יטווד, תוך שהוא מתייחס למנהיגי הכנופיה וגורמים אחרים המעורבים בפרשה.

כעת, הרשויות מקוות שהמבצע, שזכה לשם Smooth Criminal, יסייע לצמצם את הסחר בסמים באזור בו נהרגו יותר מ-300 בני אדם בין השנים 2017-2018 בשל אירועים הקשורים לסמים.

YOU MIGHT ALSO LIKE