"לא קל אבל אנחנו חזקים"
חוסר מזל משווע, אין דרך אחרת לתאר זאת, לאחר שמכונית נהוגה על ככל הנראה על ידי נהג שיכור שאיבד שליטה, התנגשה ברוני בזמן שהורידה קניות ממכוניתה מול ביתה בלונג ביץ'. כתוצאה מזאת, רגליה נפגעו באורח קשה, אך אם לא די בכך, חברת הביטוח הרפואי מערימה קשיים במאמציי השיקום. "שומרים על אופטימיות ומתפללים לנס" מספרת דודתה

עבור רוני קאופמן בת ה-34, ערב יום שלישי לפני שבועיים, עמד להסתיים כמו עוד יום שגרתי של נסיעה בשעות הבוקר לעבודה כמנהלת חשבונות בחברה בוואלי לוס אנג'לס, בהמשך קניות בסופר וחזרה לבית בלונג ביץ' בו היא מתגוררת עם בעלה. אלא שאז, בזמן שהיא מורידה את המצרכים מתא המטען במכוניתה, תוך כדי שיחה בטלפון עם חברתה, כלי רכב שחלף ברחוב הגיח במהירות לעברה ופגע בה בעוצמה רבה. כתוצאה מכך נלכדה רוני בין מכוניתה למכונית הפוגעת, רגליה נפגעו קשה והיא איבדה דם רב.

מיד לאחר מכן, הנהג הפוגע יצא מהמכונית, וכשראה את מימדי התאונה, כנראה נכנס ללחץ וניסה להמלט. מכונית נוספת הייתה בזירת האירוע חסמה אפשרות זאת ולכן הנהג בחר לברוח ברגל ועד לשלב זה לא נתפס. נוסעת שישבה במושב האחורי במכונית הפוגעת נלקחה לחקירה כשעל פי הפרטים הידועים עד כה, היא במצב שכרות.

רוני קאופמן

התמונה שעולה רגעים ספורים לאחר התאונה, מתארת תושיה בלתי נתפסת מצידה של רוני, שהיתה תחילה בהכרה מלאה למרות הפציעה הקשה, כשהיא אוחזת דקות ארוכות בחלקה האחורי של מכוניתה מחשש שתנועה נוספת תפגע באזור עמוד השדרה.

בהמשך היא פונתה לבית החולים, שם הצליחו הרופאים לייצב את מצבה של אחת הרגליים, כאשר עכשיו הם נאבקים על מנת להציל את הרגל השנייה.

האמרה המוכרת, "להיות במקום הלא נכון ובזמן הלא הנכון", נכונה בחלקה לגבי האירוע, שכן רוני הייתה במקום הכי נכון מבחינתה, סמוך לכניסה לביתה, במרחב בו כולנו אמורים להרגיש הכי בטוחים, ולמרות זאת, בשל נהג חסר אחריות שפגע והפקיר, מסלול חייה השתנה. כעת עיקר המאמצים לצד הצלת הרגל, מתרכזים בהוצאות הרפואיות הגבוהות ובשיקום הארוך שצפוי לקחת לפי הערכות, לפחות שנתיים.

אם לא די בתקופה הלא פשוטה שעוברת על רוני, משפחתה מספרת על קשיים רבים מול חברת הביטוח שמתנערת ולא נמצאת שם בשבילה. "במקום להתעסק בה, אנחנו צריכים רוב הזמן להתמודד מול הבירוקרטיה" מספרת דודתה דינה.

אחרי ימים ארוכים בהם הייתה מורדמת, רוני מאושפזת בבית החולים, כשהיא חלק מהזמן בהכרה ונעזרת במשככי כאבים. היא זוכרת היטב את התאונה, ומשפחתה, שחלקה מתגוררת בלוס אנג'לס, נמצאת סביבה ותומכת בה.

"לא קל, אנחנו חזקים, שומרים על אופטימיות שהיא לא רק תלך אלא תרוץ, ומתפללים לניסים", מסכמת דודתה ומבקשת להודות לקהילה הישראלית הגדולה שמתעניינת בשלומה,"זה מחמם את הלב".

היענות גדולה נרשמה בשבוע האחרון מצד הקהילה ורבים ממנה נרתמו לסייע כלכלית באמצעות עמוד שפתחה משפחתה. עבור אלו שרוצים גם כן להצטרף ולתמוך בהוצאות השיקום הגבוהות ניתן להכנס לקישור כאן.

YOU MIGHT ALSO LIKE