רגעי האימה מול כוונת הרובה: הורים חרפו נפשם למען בנם
מותם של שני פצועים נוספים באירוע הדמים בסניף וולמארט נקבע ביממה האחרונה. במקביל נחשפה טרגדיה אנושית קורעת לב על בני זוג צעירים שעמדו כמגן אנושי בין הרוצח המתועב לבין ילדם הפעוט ושילמו עבור כך בחייהם

מניין הקורבנות בטבח ההמוני במרכז הקניות באל פאסו עלה ל-22 לאחר מותם של שני פצועים נוספים. המרכז הרפואי דל סול, בו הם אושפזו, הודיע על פטירתם אך לא ציין את שמם או גילם מלבד העובדה שאחת מהם היא אשה מבוגרת.

בשלב זה, ישנו פצוע נוסף הנאבק על חייו ועוד 23 פצועים בדרגות פגיעה שונות אך במצב יציב.

בתוך כך, נחשף תיעוד מצמרר על זוג הורים צעירים בשנות ה-20 לחייהם, אשר נורו למוות בעודם נאבקים להציל את בנם בן החודשיים. מהפרטים הידועים עד כה, מתברר כי אנדרה אנצ'ונדו עמד כמגן אנושי אל מול היורה כשמאחוריו ג'ורדן אשתו מגוננת על פול הפעוט, שניצל תודות לכך. "זה רק מראה איזה אדם היא הייתה, הקריבה הכל עבור בנה", הספידה אותה בת דודתה.

אנדרה וג'ורדן אנצ'ונדו. צילום: פייסבוק

3 ילדים הביאו בני הזוג לעולם, השניים האחרים למרבה המזל לא היו עימם בעת האירוע הטרגי. את בתם בת ה-5 הם הורידו באותו בוקר במחנה קיץ ומשם המשיכו אנדרה וג'ורדן לסניף וולמארט במטרה לרכוש ציוד לבית הספר עבור הילדים.

"היא הייתה האור של המשפחה", סיפרו קרוביה של ג'ורדן, "היא האירה את החדר בנוכחות שלה עם צחוק מדבק, תמיד הייתה במצב רוח חיובי וראתה את הטוב שבאנשים סביבה".

ג'ורדן ופול, בנה הפעוט שעבורו הקריבה את חייה, בצילום שסיפקה המשפחה

שותפו של אנדרה לעבודה סיפר כי הוא לאחרונה פתח עסק משל עצמו בתחום הבנייה וכי היה אדם שעובד קשה שאחת ממטרותיו הייתה לסיים לבנות בית עבור המשפחה. "זה גורם לך לתהות על גורלך אחרי שרוצח שכזה החריב את מסלול חייו של חברי".

YOU MIGHT ALSO LIKE