"עומאר היא כפויית טובה"
הציוץ של טראמפ שקרא לחבורת הארבע לחזור למדינות מהן הגיעו, כנראה עורר השראה אצל פול ראנד שסבור שלאחר ביקור במקום הולדתה, היא תדע להעריך טוב את המדינה בה היא מתגוררת כעת

הסנאטור ראנד פול הציע לרכוש כרטיס טיסה עבור חברת הקונגרס הדמוקרטית, אילאהן עומאר, על מנת שלדבריו, "כך היא תלמד להעריך יותר את ארה"ב".

"אינני מתכוון לשלוח אותה בכפייה אל מחוץ לגבולות המדינה אלא שאני מוכן לקנות עבורה כרטיס טיסה ללכת ולבקר בסומליה, ואני מאמין שזו תהיה הזדמנות טובה עבורה ללמוד על האסון שעוברת המדינה הזאת שבה אין קפיטליזם, אין זכויות מעוגנות בחוקה, ונמצאים בתוכה שבעה שבטים שונים שנלחמים אחד בשני במשך 40 השנים האחרונות", אמר חבר המפלגה הרפובליקנית מקנטקי בראיון והוסיף כי "אולי אחרי נסיעה שכזאת היא תדע להעריך את המדינה בה היא מתגוררת".

(צילום: AP / Getty Images)

אילאהן עומר, חברת הקונגרס השנויה במחלוקת ממינסוטה, נולדה בסומליה והיגרה לארה"ב בשנת 1992.

דבריו של פול הגיעו בהתייחסות להתבטאות מעוררת הסערה של הנשיא טראמפ שבציוץ החודש קרא לארבע חברות הקונגרס עומאר, אלכסנדריה אוקסיו קורטז, רשידה טליב ואיינה פרסלי לחזור "לאיי החורבות עמוסי הפשיעה מהם הן הגיעו". יש לציין כי מלבד עומאר, השלוש האחרות נולדו בארה"ב.

בראיון סיפר פול כי פגש בקנטקי לא מעט פליטים מסומליה ובוסניה ולדבריו רובם מלאי הערכה למדינה בה הם נמצאים כעת, וזאת בניגוד לעומאר, שהיא "הכי כפויית טובה שניתן להיות", הוא סיכם.

YOU MIGHT ALSO LIKE