מיסיסיפי: 2 הרוגים באירוע ירי בסניף וולמארט
כוחות המשטרה הוזעקו לסניף בפרבר דרומי של העיר ממפיס בעקבות הדיווח על יריות במקום. על פי החשד, היורה עבד בסניף אבל הסתכסך עם חלק מהעובדים. מפקד המשטרה המקומית: "שני אנשים נרצחו ללא כל סיבה". החשוד נורה בתום קרב יריות עם המשטרה ופונה לבית החולים

"עובד ממורמר", כך כינו הרשויות את האיש שפתח באש בתוך סניף וולמארט במיסיסיפי ורצח שניים מחבריו לעבודה.

עובדי וולמארט התאספו במגרש החנייה לאחר אירוע הירי הקטלני בסניף (צילום: AP)

תחילת האירוע בסמוך לשעה 6:33 בבוקר, אז התקבל דיווח על יריות בסניף וולמארט בעיר סאות'הייבן, שממוקמת בצפון-מערב המדינה ומשמשת כפרבר דרומי של העיר ממפיס. על פי המשטרה המקומית, אחד השוטרים שהוזעק לאירוע הצליח לפצוע את היורה ובכך לסיים את האירוע.

"שני עובדים נרצחו ללא סיבה הבוקר בעיר שלנו", אמר מייקון מור, מפקד המשטרה המקומית, בפתח מסיבת עיתונאים שכינס. עוד המשיך מור ואמר: "הנרצחים עשו את אותו הדבר שכולנו עושים בכל יום. הם הגיעו למקום עבודתם כדי לספק פרנסה למשפחתם, והם הפכו לקורבנות", הוא אמר.

על פי המשטרה, הניידת הראשונה הגיעה לסניף בשעה 6:36 בבוקר, 4 דקות בלבד לאחר תחילת הירי ו-3 דקות לאחר השיחה הראשונה שהתקבלה במוקד החירום 911. "החשוד נמצא במגרש החנייה וקרב יריות נפתח בינו לבין השוטרים שהגיעו למקום", הסביר מור.

עוד בטרם נורה ונעצר, היורה - שזהותו טרם פורסמה - הצליח לפצוע שוטר. "אחד השוטרים נורה, אבל הוא ניצל בזכות האפוד מגן שלו. מיד לאחר מכן, שוטר אחר הצליח לירות בחשוד פעמיים", אמר מור, שסיפר שהחשוד פונה לבית החולים והוכנס לניתוח.

כ-60 עובדי החנות היו בתוך הסניף כאשר היריות הראשונות נשמעו, וראש העיר דרן מסלווייט סיפר כי רק לפני שבועיים המשטרה ערכה תרגיל המדמה אירוע ירי פעיל - דבר שסייע לכוחות באירוע האמיתי: "האימונים השתלמו היום כאשר העובד הממורמר בעל המחלוקת עם מעסיקו פתח באש", הוא אמר.

YOU MIGHT ALSO LIKE