הרשויות בלאס וגאס: לא יוגש כתב אישום נגד רונאלדו
כשנה לאחר שנטען לגביו כי אנס בחורה במהלך בילוי בעיר החטאים בשנת 2009, הודיע משרד התובע כי אין ראיות להרשעה ולכן לא יבקשו להעמיד לדין את כוכב הכדורגל

כוכב הכדורגל, כריסטיאנו רונאלדו יכול לנשום לרווחה. משטרת לאס וגאס החליטה שלא להגיש כתב אישום כנגד שחקנה של יובנטוס שלגביו עלה החשד שאנס בחורה לפני כעשר שנים. לפי הודעת תובע מחוז קלארק בנבדה, "לא נמצאו מספיק ראיות להעמדה לדין".

כריסטיאנו רונאלדו. צילום AFP

כזכור, קתרין מאיורגה, מורה במקצועה מלאס וגאס טענה כי רונאלדו אנס אותה ביוני 2009 כאשר שהה בעיר במהלך חופשה.

לפי גרסתה, השחקן הפורטוגלי הזמין אותה לחדרו כדי "ליהנות מהנוף של לאס וגאס" וכאשר הגיעו ביקש ממנה להחליף בגדים כדי שתוכל להיכנס איתו לג'קוזי. מכתב התביעה עולה, כי לאחר שעשתה זאת והחליפה בגדים ביקש רונאלדו לקיים איתה יחסי מין ולמרות שסירבה ואמרה לא מספר פעמים, השחקן לא שמע לתחנוניה ואנס אותה. 

 

ההודעה הרישמית

היא התלוננה באותה עת אך החקירה נסגרה מאחר שהיא לא ציינה את שמו של התוקף לכאורה אלא רק ידעה לספר כי הוא שחקן כדורגל אירופאי.

כמעט עשור לאחר מכן, כאשר החליטה למסור פרטים מקיפים יותר בספטמבר האחרון, הוגשה התביעה בלאס וגאס. לדברי עורך דינה, כ-375 אלף דולר הועברו אליה בשנת 2009 במטרה לסיים את הפרשה. בתביעה האחרונה הם דרשו תוספת של 200 אלף דולר , שכעת נראה שכבר לא תגיע.

מיד לאחר שצצה הפרשה, הגיב רונאלדו בשידור חי באינסטגרם ואמר כי "אנשים מנסים לקדם את עצמם על גב השם שלי. זה נורמלי, הם רוצים להתפרסם בכך שיגידו את השם שלי אבל זה חלק מהמקצוע, אני עדיין שמח והכול בסדר".

 

YOU MIGHT ALSO LIKE