משטרת יוון עצרה חשוד ברצח המדענית האמריקאית בכרתים
חשוד כבן 27 נעצר בידי המשטרה המקומית, וצוות מיוחד של חוקרים עושה את דרכו אל עבר האי. החשוד הוא אחד מעשרת חשודים שעברו חקירה בימים האחרונים לאחר שגופתה של סוזן איטון נמצאה במערה ששימשה את הנאצים במלחה"ע ה-2

המשטרה ביוון הודיעה מוקדם יותר היום (שני) שעצרה גבר בשנות העשרים לחייו בחשד למעורבות ברציחתה של מדענית אמריקאית, שגופתה אותרה בכרתים בשבוע שעבר.

המדענית האמריקאית שנרצחה בכרתים, סוזן איטון (צילום: X)

שמו של העצור לא הותר לפרסום ע"י הרשויות במדינה, אך גורם המעורה בפרטי החקירה מסר כי מדובר בצעיר כבן 27. עוד נמסר כי מדובר באחד מעשרת החשודים שנחקרו בימים האחרונים בקשר לרצח המזעזע.

כזכור, סוזן איטון בת ה-59 עבדה כמדענית החוקרת ביולוגיה מולקולרית במכון ע"ש מקס פלאנק באוניברסיטת דרזדן שבגרמניה. במסגרת עבודתה, היא נשלחה לכנס באי כרתים.

ב-2 ביולי היא בחרה לצאת לריצת ערב, אך לאחר מכן נעלמו עקבותיה. רק ב-9 ביולי נמצאה גופתה, ובהמשך נודע שהיא נמצאה בתוך מערה ששימשה את חיילי גרמניה הנאצית במהלך מלחמת העולם השנייה.

חוקר מקרי המוות בכרתים מסר שאיטון "מתה כתוצאה מפעילות פלילית", אך פרטים נוספים לא נמסרו. צוות מיוחד של חוקרים נשלח מוקדם יותר היום לכרתים כדי לסייע בחקירה, ובשלב זה לא נראה שרשויות מגרמניה או ארה"ב ישתתפו בה.

YOU MIGHT ALSO LIKE