"השוטרים היו צריכים לקבל כבוד מהעובדים": סטארבקס התנצלה בעקבות התקרית המביכה
סמנכ"לית הרשת פנתה למשטרה ולאיגוד השוטרים כדי להביע את התנצלותה לאחר ששישה שוטרים נזרקו מסניף באריזונה בטענה שהם גרמו לאחד הלקוחות "להרגיש לא בטוח". סמנכ"לית הרשת אף הבטיחה להגיע לעיר כדי להיפגש עם מפקדת המשטרה ועם עובדי הסניף המדובר

יממה לאחר הפרסום על התקרית בה שישה שוטרים מאריזונה התבקשו לעזוב סניף "סטארבקס" לאחר שאחד הלקוחות התלונן "שאינו מרגיש בטוח בנוכחותם", רשת בתי הקפה המפורסמת פרסמה את התנצלותה.

אילוסטרציה (צילום: Getty Images)

במכתב שנשלח למשטרת טמפי, סמנכ"לית סטארבקס התנצלה בשם החברה בעקבות "אי ההבנה וההתנהגות הלא ראויה שהתרחשו במהלך האירוע בעיום העצמאות": "כאשר השוטרים הללו נכנסו אל הסניף ואחד הלקוחות התלונן על נוכחותם, הם היו צריכים לקבל יחס של כבוד מהעובדים שלנו. במקום, הם קיבלו תחושה של חוסר כבוד, דבר שלא מקובל עלינו בחברה", כתבה רוסאן וויליאמס, סמנכ"לית הרשת.

עוד כתבה וויליאמס כי אף לקוח של הרשת לא צריך לעבור חוויה דומה לזו של השוטרים, וסטארבקס "נקטה בצעדים ההכרחים על מנת לוודא שאירוע מסוג זה לא יקרה שוב".

סניף סטארבקס שבו התרחש האירוע בשבוע שעבר בטמפי (צילום: סי. אן. אן.)

כזכור, האירוע המדובר התרחש ביום חמישי האחרון, יום העצמאות האמריקאי. על פי איגוד השוטרים בעיר טמפי (Tempe Officers Association), ששת השוטרים נפגו במקום לפני תחילת המשמרת. הם כבר הספיקו לרכוש את המשקאות שלהם כאשר הברמן ניגש אליהם וביקש שיזוזו מקו הראייה של הלקוח שהתלונן, או לחילופין שיעזבו את הסניף.

"היחס שעובדי בטיחות הציבור מקבלים מעציב מאוד. אומנם הברמן של סטארבקס היה מנומס, אך עצם הבקשה הייתה פוגענית. לצערנו הרב, יחס משפיל זה הפך לשכיח מדי בשנת 2019", נכתב בחשבון הטוויטר של האיגוד.

הפוסט הזועם של איגוד משטרת טמפי, על רקע סניף סטארבקס (צילום: Shutterstock / טוויטר)

סמנכ"לית הרשת סיפרה ששוחחה עם מפקדת המשטרה בעיר, כמו כן שהיא עושה את דרכה לטמפי כדי לפגוש את אותה ואת העובדים בסניף המדובר.

"אנחנו בסטארבקס מאוד מעריכים את משטרת טמפי ואת השוטרים שמשרתים את הקהילה בנאמנות. הנוכחות של שוטרים בסניפינו תמיד מקובלת עלינו וגורמת לנו להרגיש בטוחים יותר", כתבה וויליאמס במכתבה.

בעקבות האירוע, ההאשטאג DumpStarbucks# הפך לפופולארי בטוויטר ורבים קוראים להחרים את סטארבקס.

YOU MIGHT ALSO LIKE