אריזונה: שוטרים נזרקו מסניף סטארבקס, גוברים הקולות הקוראים לפתוח בחרם נגד הרשת
האירוע המשונה התרחש ביום חמישי, יום העצמאות האמריקאי. על פי הדיווחים, השוטרים התבקשו לעזוב לאחר שלקוח התלונן על כך "שאינו מרגיש בטוח בנוכחותם". כמצופה, השוטרים זועמים ופנו לרשתות החברתיות: "יחס משפיל זה הפך לשכיח מדי בשנת 2019", כתב איגוד השוטרים בעיר

ארצות הברית סוערת בעקבות הדיווחים מאריזונה לפיהם קבוצה של שוטרים התבקשה לעזוב סניף של רשת בתי הקפה "סטארבקס" לאחר שלקוח התלונן על כך שהוא "אינו מרגיש בטוח בנוכחותם".

אילוסטרציה (צילום: Getty Images)

האירוע התרחש במהלך חגיגות יום העצמאות האמריקאי ביום חמישי האחרון בעיר טמפי, הממוקמת בסמוך לבירת אריזונה, פיניקס. איגוד המשטרה בעיר פנה לרשתות החברתיות כדי לספר על האירוע, ובמהרה ההאשטאג DumpStarbucks# הפך לפופולארי בטוויטר.

על פי הדיווחים, שישה שוטרים ממשטרת טמפי ישבו לשתות קפה בסניף סטארבקס בעיר כאשר אחד הלקוחות התלונן בפני צוות בית הקפה. לדברי השוטרים, אחד העובדים ניגש אליהם וביקש מהם לעמוד במקום שבו הלקוח לא יראה אותם, או לחילופין שיעזבו את הסניף.

"היחס שעובדי בטיחות הציבור מקבלים מעציב מאוד. אומנם הברמן של סטארבקס היה מנומס, אך עצם הבקשה הייתה פוגענית. לצערנו הרב, יחס משפיל זה הפך לשכיח מדי בשנת 2019. אנחנו יודעים שלא מדובר במדיניות לאומית של סטארבקס, ואנחנו מקווים שנוכל לשתף פעולה עם החברה כדי לדון בנושא חשוב זה", נכתב בחשבון הטוויטר של האיגוד השוטרים בטמפי.

עוד קודם לכן כתב האיגוד בטוויטר כי "אנחנו לא מעריכים את בקשת סטארבקס בטמפי מהשוטרים, שחלקם אף יוצאי צבא שנלחמו למען המדינה", כלשון הציוץ שגרף עשרות אלפי לייקים בתוך שעות בודדות.

הפוסט הזועם של איגוד משטרת טמפי, על רקע סניף סטארבקס (צילום: Shutterstock / טוויטר)

דובר סטארבקס, רג'י בורג'ס, סיפר שרשת בתי הקפה עדיין חוקרת את האירוע: יש לנו כבוד עצום למשטרת טמפי ולעבודה הקשה שהשוטרים עושים. פנינו אל תחנת המשטרה ואל איגוד השוטרים כדי לקבל פרטים נוספים ועל מנת להתנצל. אנחנו רוצים ליצור אווירה שבה כולם ירגישו שייכים ומוזמנים, והאירוע לא משקף את האווירה הזו", הוא אמר לעיתון "אריזונה ריפבלק" מוקדם יותר היום.

המתחרות של סטארבקס לקחו את ההזמנות בשתי ידיים ופנו לרשתות החברתיות: "בואו לסניף 'קופי בין', אני אשמח להזמין אתכם לקפה", כתב בעלים של מספר סניפי קופי בין באזור.

YOU MIGHT ALSO LIKE