"נשמע כמו טיל": 2 הרוגים ופצוע בהתרסקות מטוס קל בבית
השקט שמאפיין את העיירה הופ מילס הופר אמש כאשר מטוס קל התרסק על בית פרטי. מותם של הטייס ואחד מדיירי הבית נקבע במקום, בבית החולים מאושפז פצוע נוסף. חוקרי ה-NTSB וה-FAA כבר הגיעו למקום ומנסים להבין את הנסיבות שהובילו לאירוע הטרגי

מטוס קל התרסק על בית בעיירה הופ מילס שבצפון קרוליינה וגרם למותם של שניים ופציעתו של אדם נוסף, כך על פי הרשויות המקומיות.

"בחיים לא שמעתי רעש כ"כ חזק": הבית שבו התרסק המטוס, אמש בצפון קרוליינה (צילום: חדשות אן. בי. סי.)

על פי ההודעה שנמסרה ממשטרת הכבישים המהירים של צפון קרוליינה, מטוס חד מנועי התרסק אמש, דקות ספורות לפני חצות (שעון מקומי). הטייס נהרג, כמו גם אחד מדיירי הבית שמותו נקבע במקום. הפצוע הוצא מן הבית במצב קשה והועבר לבית החולים, שם הרופאים ממשיכים להילחם על חייו.

חוקרי ה-NTSB וה-FAA כבר הגיעו לזירת ההתרסקות (צילום: וו. אר. איי. אל.)

חקירת האירוע כבר החלה, ושוטרי משרד השריף של מחוז קאמברלנד סיפרו שחוקרים מהמועצה הלאומית לבטיחות בתעבורה (NTSB) ורשות התעופה הפדרלית (FAA) הגיעו לזירת ההתרסקות בסביבות השעה 4:00 בבוקר. בשלב זה, לא נמסרו פרטים נוספים לגבי זהות ההרוגים והפצוע. 

שובל של הרס נותר מסביב לבית (צילום: וו. טי. וי. די.)

ג'ניפר קלטון, תושבת העיירה שגרה בסמוך לבית, סיפרה שהיא שמעה את המטוס, ומיד לאחר מכן פיצוץ גדול: "בחיים לא שמעתי רעש כל כך חזק". קלטון אף התייחסה למשפחה שגרה בבית ואמרה: "הם אנשים מאוד טובים. זה כל כך מצער, אני פשוט מתפללת עבורם". שכן אחר סיפר שהמטוס "נשמע כמו טיל שמתפוצץ כשהוא פגע בבית"

YOU MIGHT ALSO LIKE