פרשת הנעדרת לאחר שעלתה על נסיעת ליפט: המשטרה סימנה מבוקש לחקירה
המשטרה ביוטה פשטה על בית במטרה למצוא רמז כלשהו שיוביל למציאתה של מקנזי לואק בת ה-23, תושבת אזור לוס אנג'לס שנעדרת מזה עשרה ימים. על פי החשד, למזרן של בעל הבית יש קשר להיעלמות, והבוקר נצפו שוטרים כשהם חופרים בורות בחצר ביתו

במשטרה ביוטה מבצעת סריקות בבית בעיר, וזאת במטרה למצוא רמז כלשהו שיצביע על מה עלה בגורלה של מקנזי לואק, צעירה תושבת אזור לוס אנג'לס אשר נעדרת מאז שהורדה ע"י נהג הליפט בפארק בצפון העיר סולט לייק סיטי.

שוטרי משטרת סולט לייק סיטי מגיעים לבית המדובר כשהם חמושים בצו חיפוש, אמש בצפון יוטה (צילום: משטרת סולט לייק סיטי)

המשטרה סימנה את בעל הבית כ"מבוקש לחקירה", ושעה קלה לאחר מכן פורסמה תמונה של מזרן שככל הנראה נתרם ע"י בעל הבית בימים האחרונים. לדעת החוקרים, המזרן יכול לסייע באיתורה של לואק בת ה-23, שנצפתה לאחרונה בסביבות השעה 3:00 בבוקר ב-17 ביוני. כזכור, היא הזמינה את הנסיעה ב"ליפט" לאחר ששבה מלוס אנג'לס, לשם שבה כדי להיות נוכחת בהלווית סבתה.

"אמש הגענו לבית וביצענו בו חיפוש לאחר שבית המשפט אישר לנו צו לכך", אמר מייק בראון, מפקד משטרת סולט לייק סיטי, במהלך מסיבת עיתונאים מוקדם יותר היום. עוד ציין בראון כי טרם בוצעו מעצרים כלשהם, ולואק עדיין מוגדרת כ"נעדרת". בנוסף, זהות בעל הבית - שהוגדר כ"מבוקש לחקירה" - לא תפורסם עד להודעה חדשה.

אתמול דווח כי נהג הליפט שהסיע את מקנזי ראה אותה נפגשת עם אדם אחר בפארק שאליו הסיע אותה, אך לא ברור אם מדובר באותו בעל בית שאליו הגיעה המשטרה אמש. 

מקנזי לואק לפני היעלמותה (צילום: מש' לואק)

אמש הגיעו עשרות ניידות אל הבית בעקבות מה שהוגדר כ"קשר ישיר לפרשת הנעדרת", והבוקר הגיעו למקום כ-40 שוטרים, שהחלו לחפור בחצר האחורית. "המזרן ומסגרת המיטה ככל הנראה נתרמו ע"י בעל הבית. מישהו הגיע לפה ולקח אותם, ואנחנו מנסים לאתר את אותו בן אדם", אמר בראון.

בשעות הצהריים של יום חמישי, בזמן שהמשטרה עדיין סרקה את הבית ואת החצר, משלוח של מזרן חדש הגיע למקום. עדיין לא ברור מה בדיוק התכוון בעל הבית לעשות עם המזרן, ומדוע המזרן הישן נזרק ימים בודדים לאחר היעלמותה של לואק.

המזרן המדובר. יתכן שהוא קשור להיעלמותה של לואק (צילום: משטרת סולט לייק סיטי)

תושבי השכונה שבה הבית ממוקם סיפרו כי לאחרונה הריחו "ריחות מוזרים" מהבית, אך המשטרה סירבה להתייחס באופן פומבי לדיווחים הללו. "זו הייתה חוויה קשה לחוש הריח שלי", סיפר ג'וזף פיטרסון, שגר בסמוך לבית.

YOU MIGHT ALSO LIKE