משחק מס' 6 בגמר ה-NBA: האם טורונטו תקלקל את מסיבת הסיום של גולדן סטייט?
המשחק עשוי להפוך לאחרון בעונת ה-NBA הנוכחית, ובכל מקרה הוא יהיה המשחק האחרון של אלופת המערב בהיכל הנוכחי לאחר שבשנה הבאה היא תשחק בסן פרנסיסקו. סטף קרי: "לא צריך לדון במוטיבציה, תמיד מנסים לנצח בבית בעזרת האנרגיות של הקהל"

הערב יתקיים משחק מספר שש בסדרת הגמר של ליגת הכדורסל האמריקאית, ה-NBA. במקביל לכך שמדובר במשחק האחרון בהיכל Oracle, אצטדיונה הביתי של הגולדן סטייט ווריורס, מדובר גם בהזדמנות מצוינת בעבור טורונטו רפטורס לזכות באלפות הראשונה בתולדות המועדון.

לנאורד מול תומפסון (צילום: יו. אס. איי. טודיי)

בממשחק הקודם (בו ניצחה גולדן סטייט וכפתה משחק נוסף) נפצע כוכב האלופה, קווין דוראנט, וקרע את גיד האכילס. למרות חסרונו של השחקן המצטיין בשני הגמרים האחרונים, בגולדן סטייט בטוחים שהם יכולים לנצח בבית לראשונה במהלך הסדרה ולכפות משחק שביעי ומכריע בטורונטו.

כאמור, מדובר במשחק האחרון של גולדן סטייט ב-Oracle Arena בו הקבוצה משחקת מאז 1971. בעונה הבאה יפתח ה"צ'ייס סנטר" במרכז סן פרנסיסקו, כך שלמעשה מדובר במשחק האחרון של הקבוצה באוקלנד. נכון לשעות הצהריים של יום חמישי (שעות בודדות לפני המשחק), המחיר הממוצע של כרטיס כניסה למשחק עמד על 1,127.74 דולר, הממוצע הגבוה ביותר בתולדות המועדון.

כוכב גולדן סטייט, סטף קרי, התייחס למשחק האחרון באולם הביתי ולסיכויי קבוצתו לכפות משחק נוסף: "אני לא חושב שצריך לדון יותר מדי בנוגע למוטיבציה שלנו. אנחנו תמיד מנסים לנצח בבית ולהשתמש באנרגיות של הקהל. הערב אנחנו נשחק למען [דוראנט] וננסה לשמור על העונה הזו בחיים", הוא אמר. גם קליי תומפסון התייחס לסוגיה: "אנחנו לא חושבים יותר מדי על העתיד, רק מנסים להנות מההצגה האחרונה באורקל. אני חושב שהאוהדים שלנו יהיו מאוד רועשים, בעיקר בשביל קווין", הוא אמר.

"צ'ייס סנטר" שהולך ונבנה בדרום סן פרנסיסקו (צילום: סן פרנסיסקו ביזנס ניוז)

בטורונטו מקווים לקלקל את חגיגות הסיום של גולדן סטייט ולזכות שם באליפות כבר הערב. קוואי לאונרד, כוכב הרפטורס, ניסה להסביר את מצב הרוח שלו ושל חבריו לקבוצה: "נכנסים לפלייאוף עם אותה מחשבה תמיד: רוצים לנצח את המשחק. וזה בדיוק מה שאנחנו חושבים לקראת המשחק". כוכב נוסף של הקבוצה הצפונית, קייל לאורי, פרגן ללאונרד ואמר: "הוא אחד השחקנים הכי טובים בליגה כולה. יש דברים שהוא עושה שפשוט גורמים לך לומר, 'וואו'. הוא תמיד עובד קשה ומאוד אוהב את המשחק".

משחק מספר שש יועבר בשידור ישיר בערוץ ABC החל משעה 9:00 בלילה (שעון חוף מזרחי) / 6:00 בערב (שעון חוף מערבי).

YOU MIGHT ALSO LIKE