כך הוכיח נשיא הפיליפינים שהוא גבר, ולא הומו
במהלך נאום בו כינה יריב פוליטי "גיי", נידב רודריגו דוטרטה (האיש ששיגר חוליות מוות לערי המדינה לרצוח מכורים וסוחרי סמים) את המידע המרעיש שגם הוא היה פעם גיי - אבל "ריפא את עצמו" כשפגש את אשתו

נשיא הפיליפינים השערורייתי, רודריגו דוטרטה, "האשים" פוליטיקאי יריב בהיותו הומוסקסואל במהלך נאום בביקור ביפן שלשום (חמישי). עד כאן, עניין די רגיל לנשיא הפופוליסט ששיחרר כנופיות מוות לרחובות לרצוח כל מי שרק נחשד כמכור לסמים או סוחר בהם. אבל אז הטיל דוטרטה את הפצצה.

הרגע הרומנטי (אחד מארבעה...) בנאומו של דוטרטה (צילום: PTV)

"גם אני הייתי הומו!" הכריז כבוד הנשיא, "אבל ריפאתי את עצמי אחרי שהכרתי את אשתי הראשונה". לסיום המופע הביזארי הזמין שליט מדינת האיים האסטרטגית ארבע נשים מן הקהל להתנשק עמו, בכדי להוכיח את גבריותו.

על פי רשת CNN בפיליפינים, הנשים שאותן זימן לבמה לחלוק נשיקה נראו דומות מאד: שיער ארוך וחלק, גוף רזה ועור בהיר. בנוסף, היו עוד כמה דרישות. "קודם כל, אסור לך להיות נשואה, אוקיי? שנית, את לא קטינה", אמר לפני שפצח במרתון ההטרדה המינית המאולתר.

"הארבע האלה. בואו לכאן. תכניסו אותן. קדימה. תנו להן להיכנס", אמר כבוד הנשיא. דוברו, סלבדור פאנלו, צילם את המפגן הפומבי המביך בטלפונו בעוד הסנאטור הנבחר בונג גו, תומך מושבע של הנשיא, התבונן במתרחש במבט נטול שעשוע.

מאז שהפסיק להיות גיי, הלך לו הגיידאר לגמרי... (צילום: CNN)

במהלך הנאום, לעג דוטרטה ליריבו הפוליטי אנטוניו טרייאנס, קצין לשעבר בצי הפיליפיני המכהן כעת כסנאטור, והוא נשוי ואב לשניים. דוטרטה אמר שאדם גיי אמר לו שעל פי תנועות גופו, הנאטור טרייאנו הוא גיי. "אמרתי, 'אתה בטוח?' והוא אמר "שאל כל גיי שרואה איך טרייאנס זז, יגידו לך שהוא גיי'. לא פלא. טוב שטרייאנס ואני דומים, אבל אני ריפאתי את עצמי", סיכם דוטרטה, שלא הסביר, אם הוא עצמו היה גיי, מדוע היה צריך גיי אחר שיסביר לו איך "גייז זזים", כביכול....

כיצד הפך ל"גיי לשעבר"? הוא המשיך והסביר: "כשהתחלתי במערכת יחסים עם (אשתו לשעבר), אמרתי, זהו זה. נהייתי גבר שוב". החשיפה על נטייתו המינית (לשעבר, כמובן) של דוטרטה מגיעה לאחר שורה ארוכה של זיגזוגים בנושא ההומוסקסואליות. במהלך הקמפיין לנשיאות הוא העמיד פנים ליברליות בנושא, אולם לאחר היבחרו שינה את טעמו. במרץ 2017 הכריז שנישואין הם רק בין גבר לאישה, והוא מרבה להשתמש במונחים "באקלה" ו"באיוט" (מלות גנאי להומוסקסואלים) כעלבונות ליריביו הפוליטיים. ב-2016 כינה את שגריר ארה"ב במדינה, פיליפ גולדברג, "הומו בן זונה".

YOU MIGHT ALSO LIKE