כך הרס סאשה ברון כהן לפאמלה אנדרסון את הנישואים
אוי, הבוראט הזה. רק צרות עושה. מסתבר שבעלה דאז של כוכבת העבר השופעת ממש, אבל ממש לא אהב את ה"סקסי טיים" בינה לבין הכוכב הישראלי לשעבר, ושבועות ספורים לאחר מכן הם התגרשו

לא שמדובר בזיווג שהיה לו הרבה עתיד גם ככה, אבל לא תאמינו מי אשם בפירוק החבילה של הכוכבנית השופעת הלוהטת (עדיין, עם קצת עזרה מהבוטוקס) פאמלה אנדרסון (משמר המפרץ, כמובן) ושל איש הג'יפה-מטאל, הגזען המוצהר ואורח של הנשיא הנוכחי בחדר הסגלגל, קיד רוק.

בחתונתם, שנערכה על יאכטה. ההוא מהצד יודע שזה לא יחזיק (צילום: אריק אסטרדה, AFP)

לטענת יקירנו, הכוכב יליד בת-ים סאשה ברון כהן, הדמות שיצר והפך למפורסמת, 'בוראט', היא האשמה בפירוק החבילה. כהן - שכתב, הפיק וכיכב בסרט "בוראט! לימודי תרבות של אמריקה לעשות תועלת לאומה המהוללת של קזחסטן" (או בקיצור, אתם יודעים, "בוראט!") סיפר לאתר "דיילי ביסט" כי תפקידה של אנדרסון בסרט הוא שגרם לפרידתה מ"קיד רוק" (שם אמיתי: רוברט ג'יימס ריצ'י).

בזמן שתיאר סצנה מן הסרט שבו בוראט תופס את דמותה של אנדרסון במהלך אירוע חתימה על ספרים, מרים אותה ומנסה להימלט עמה, סיפר כהן שהיא נחבטה בלסת והוסיף: "היא איבדה שני דברים. אחד זה שביב עצם מהלסת שלה, והשני זה שהיא איבדה בעל".

השמועות רחשו בביצת הרכילות בזמנו, לפיהן בני הזוג נפרדו לאחר שקיד רוק זעם בעקבות צפייה בבוראט והתפרץ על אנדרסון, אולם זו הפעם הראשונה שהשמועה מאושרת מפיו של כהן. אנדרסון נישאה לרוק ביולי 2006. הסרט יצא לאקרנים בשלושה בנובמבר אותה שנה, וב-27 הגישה אנדרסון תביעת גירושין.

פאם כיום. עדיין מצודדת, השבח לבוטוקס (צילום: פוקס ניוז)

כהן סיפר לאתר כי לאחר ההקרנה המיוחדת בה צפו אנדרסון ובעלה בסרט, הוא שלח לה סמס ושאל "איך הלך? מה הוא חשב? בתגובה השיבה אנדרסון שהם הולכים להתגרש וכי הסיבה היא הסרט. "חשבתי שהיא מתבדחת אבל אחרי כמה שבועות הם התגרשו והם רשמו את זה כעילת הגירושין: בוראט", סיפר כהן. בסרט משחקת אנדרסון את עצמה ובוראט (באופן טבעי) חושק בה.

YOU MIGHT ALSO LIKE