ארגון פרטי הקים חומה בגבול מקסיקו - בלי לחכות לטראמפ
לאחר קמפיין GoFundMe, ארגון "We Build the Wall" הקים קטע קטן של חומה על אדמה פרטית של מפעל. "מי שנגד זה הוא נגד אמריקה"

קבוצה של אנשים פרטיים הקימה חומה בגבול מקסיקו על שטח פרטי סמוך לאל פאסו. עלות הקמת החומה עמד על 6 מיליון דולר, והקבוצה השיגה את המימון באמצעות קמפיין GoFundMe. החומה נבנתה על ידי ארגון "We Build the Wall" על אדמה השייכת לחברת American Eagle Brick Company, הנמצאת בסמוך למקום המפגש של ניו מקסיקו, טקסס ומקסיקו עצמה.

עבודות ההקמה על החומה (צילום מסך)

אחד מבעלי החברה, ג'ף אלן, אישר שהחומה נבנתה על שטחה. "למה שלא נאשר את זה?" תהה אלן, "אנחנו מתמודדים עם חציית גבול לא חוקית. מהגרים לא חוקיים תקפו אותנו ופרצו אלינו. אנחנו סובלים ממבריחי סמים שעוברים כאן - וכל מי שנגד זה הוא נגד אמריקה".

כריס קובץ', בכיר בממשל קנזס לשעבר המוכר ביחס הקשוח שלו כלפי הגירה, אמר כי הקמת חומה הגיעה כמעט אל סיומה ביום הזיכרון, וכינה אותה מתנה לאמריקה. קובץ' משמש כיום כיועץ כללי של ארגון "We Build the Wall", והוא היה אחד המועמדים של טראמפ לכהן בתפקיד השר לביטחון המולדת.

סרטון הקמת החומה שפורסם על ידי בריאן קולפאג'

"ראינו חשיבות בפרסום ההודעה ביום הזיכרון", אמר קובץ', "החומה הזאת נועדה להגן על הגבול ועל האומה, ואנחנו פועלים במרץ כדי לסיים אותה בהקדם. אנחנו מנסים לתת מתנה לאמריקה לרגל יום הזיכרון".

ארגון "We Build the Wall" הוקם על ידי הוטרן בריאן קולפאג', והוא מובל על ידי קבוצת אנשים הכוללת את קובץ' וסטיב באנון, יועץ הבית הלבן לשעבר. הארגון גייס יותר מ-22 מיליון דולר מתוך יעד של מיליארד שהציב לעצמו.

YOU MIGHT ALSO LIKE