"מעשה טוב הוא מעשה טוב. אנחנו צריכים לעזור לכולם"
כך אמרו ארבעה תלמידי ישיבה תיכונית מבוסטון, שראו אדם שקוע במים, רצו להזעיק עזרה - וכשהאיש נמשה מן המים התברר שעל ידו יש קעקוע של צלב קרס. הבחורים לא מתחרטים לרגע

כשחבורת בני נוער ראתה אדם שקוע למחצה במי מאגר צ'סטנט היל שבפאתי בוסטון, בו טיילו בשעת ערב, הם רצו למצוא שוטר ולהודיע לו על כך. השוטר מיהר למקום ומשה את האיש מן המים רגעים בודדים לפני שהיה משיב את נשמתו לבוראו.

בישיבה לא אישרו להם להתראיין, אז הם יישארו גיבורים אלמונים (צילום: NBC)

אולם כפי שדווח באופן בלעדי על ידי תחנת NBC בבוסטון כששוטר הסיור קארל מאשולי, חבר במשטרת בוסטון קולג' הסמוכה, סיים למשוך את האיש מן המים ולהגיש לו עזרה ראשונה שהצילה את חייו, הוא הבחין בפרט מעניין: כתובת קעקע של צלב קרס על ידו של הניצול.

וחבורת בני הנוער שראו משהו, עשו משהו והצילו את חייו של אדם שכנראה מחזיק בדעות מגונות כאלה ואחרות? ארבעה בחורי ישיבה מתיכון תורני סמוך. על פי הדיווח, השוטר מאשולי סיפר לישיבה בוחערס על מה שראה - והם אמרו שאינם מתחרטים לרגע על מעשם.

"ככה נתתי לאדונים הצעירים להבין שלפעמים הגלגל מסתובב בצורה מוזרה", סיפר מאשולי לרשת. "למעשה הטוב שלהם היה טיפה טוויסט בסוף". לדברי המשטרה, האיש חולץ מן המים ממש ברגע האחרון, אולם כעת צפוי להחלים באופן מלא.

מאגר צ'סטנאט היל. מקום יפה לטיול, אבל צריך להיזהר, כמו עם כל מקווה מים (צילום: NBC)

ובחורינו המצוינים? הישיבה אסרה עליהם להתראיין, או לציין את שם המוסד לו הביאו כבוד, אז אפילו את שמותיהם אין בידינו לספר לכם - אם כי הם ניאותו להצטלם לכתבה, כמוצג לעיל. הגיבורים האלמונים העבירו דרך השוטר מאשולי מסר לאדם שאת חייו הצילו: "הם רק רצו שהוא יידע שאלה ארבעה נערים יהודים שהצילו את חייו. מעשה טוב הוא מעשה טוב. אנחנו צריכים לעזור לכולם".

YOU MIGHT ALSO LIKE