חיפושים אחר חשוד בגניבת 24 בקבוקי וויסקי מסניף קוסטקו
בקור רוח נכנס אלמוני אל סניף קוסטקו, העמיס את בקבוקי השתייה החריפה ומערכת אבטחה ביתית אל העגלה, ויצא ללא מפריע מן החנות. מצלמות האבטחה תיעדו את המעשה, כמו גם את מכונית המיניוואן שבה עושה שימוש

המשטרה בוויסקונסין פתחה בחקירה לאחר שגבר נכנס אל סניף Costco המקומי, שם 24 בקבוקים של וויסקי בעגלה ויצא מהחנות ללא תשלום.

החשוד עושה את דרכו לעבר יציאת החנות ביום שישי האחרון (צילום: משטרת מנומוני פולס)

האירוע המשונה התרחש לפני כשבועיים בעיירה מנומוני פולס (Menomonee Falls). על פי המשטרה, 24 בקבוקים של וויסקי Hennessey נגנבו, כמו גם מערכת אבטחה ביתית. סך השווי של 25 המוצרים עומד על 1,541.75 דולר, כך נמסר מסניף קוסטקו בעיירה.

מצלמות האבטחה תיעדו אותו נכנסו אל החנות ומעמיס את השתייה בחלקו העליון של העגלה, ואת מערכת האבטחה בחלק התחתון של העגלה. לאחר מכן הוא פונה ליציאה ונכנס אל מכונית דודג' קראוון לבנה משנת 2018. למכונית לוחית רישוי של מיניסוטה, והיא בעלת הכיתוב "BEN-904".

מכונית הדודג' של החשוד (צילום: משטרת מנומוני פולס)

במקביל לחקירת המשטרה, בהנהלת קוסטקו מנסים להבין איך קרה מקרה שבו אדם יוצא מהחנות ללא בדיקת קבלות - מדיניות הנהוגה ברשת מזה שנים רבות. על פי ההשערות, יתכן שהגנב עשה שימוש בקבלה מזויפת, או לחילופין יתכן שיצא מהכניסה של החנות.

YOU MIGHT ALSO LIKE