"הוא פקח את עיניו": התינוק שנולד בטרגדיה מזעזעת מרגש את המדינה
בחודש שעבר נרצחה צעירה בת 19 שהייתה בחודש התשיעי להריונה - והעובר הוצא ממנה באמצעות סכין. תמונה שלו בידי אביו בבת החולים המיסה לבבות

בתוך בית חולים באזור שיקגו, תינוק רך אחד נלחם על חייו. הוא נמצא בטיפול נמרץ במצב אנוש לאחר שהוצא באכזריות מבטן אמו שנרצחה בחודש שעבר. למרות התנאים הקשים שהוא נולד בהם, נראה שרוח הקרב פועמת בו - ותמונה אחת שלו על הידיים של אבא שלו הצליחה לרגש את הרשת.

התינוק הצעיר בידי אביו בתמונה שריגשה את המדינה (צילום: ססיליה גרסיה)

בתמונה, שצולמה בסוף השבוע שעבר, נראה האב הצעיר, יובאני לופז, מחזיק את התינוק בזרועותיו. התינוק מחובר לכמה ציונורות ומכשירים, ונראה שהוא מצליח לישון בידי אביו. הוא אפילו פקח את עיניו.

"התפללנו והתפללנו ואז הוא פקח את עיניו", אמרה ססיליה גרסיה, שעוזרת למשפחה. "בורכנו, למרות הטרגדיה הנוראית. מדובר במשפחה אוהבת וצנועה, וזה פשוט נורא מה שקרה להם". היא הוסיפה כי היא הזדעזעה כאשר שמעה לראשונה על הרצח המחריד של מרלן אוצ'ו-לופז, אשתו בת ה-19 של יובאני.

המשטרה אמרה כי אוצ'ו-לופז, שהיתה בחודש התשיעי להריונה, נחנקה למוות ולאחר מכן העובר שהיה בבטנה הוצא באלימות. גופתה נמצאה בפח האשפה בחצר אחורית של בית, והמשטרה עצרה והאשימה שלושה בני אדם במעורבות במעשה הנורא.

"אני מרגישה כאילו צפיתי בסרט אימה כאשר שמעתי על זה. זה היה באמת רע", אמרה גרסיה, והמשיכה לספר על התמיכה של הקהילה לאחר הטרגדיה הקשה, "מרלן עוררה את כל העם, ששולחים למשפחה את אהבתם. יובאני הוא אב חד-הורי עכשיו, ואנחנו מתפללים כדי שהתינוק יצא מזה"

YOU MIGHT ALSO LIKE