הטרגדיה שלא נגמרת: ניצול קולומביין נמצא מת בביתו
אוסטין יובנקס, שהיה בן 17 בזמן הטבח שהפך לסמל, מת ככל הנראה ממנת יתר לאחר שהתמודד עם התמכרות לסמים מאז הירי. לפני פחות מחודש צוין יום השנה ה-20 לאירוע, בו נהרגו 12 בני אדם ושהפך לסמל

האסון שממשיך לגבות קרבנות: פחות מחודש לאחר יום השנה ה-20 לטבח בתיכון קולומביין, אחד הניצולים המפורסמים ביותר ממנו נמצא מת בביתו בעיירה סטימבואט ספרינגס שבקולורדו. לא נמצאו ראיות לפשע והיום (שני) תתקיים נתיחה שלאחר המוות לקביעת נסיבות מותו, שנגרם ככל הנראה ממנת יתר.

סבל מהתמכרות מאז הטבח. אוסטין יובנקס (צילום: חדשות abc)

אוסטין יובנקס היה בן 17 ביום בו שני תלמידי התיכון המפורסם הגיעו חמושים וירו לכל עבר, בטבח שגבה את חייהם של 12 בני אדם והפך לסמל ידוע לשמצה של קלות השגת הנשק בארצות הברית בכלל ובקרב קטינים בפרט. הוא נפצע בידו ובברכו. מאז הטבח התמודד יובנקס עם התמכרות לסמים ובשנים האחרונות חלק עם רבים את סיפור התמודדותו וההצלחות המעטות שזכה להן בהתמודדות עמה.

חוקר מקרי המוות של מחוז רוט, רוב ריג, מסר לחדשות abc שיובנקס מת בשישי בלילה או בשבת בבוקר. בהצהרה מטעם בני משפחתו המסר כי יובנקס "הפסיד בקרב עם אותה מחלה שהוא נאבק לסייע לאחרים להתמודד עמה. בניית קהילה של תמיכה הייתה הדבר הכי חשוב לאוסטין, ואנחנו מתכננים להמשיך את עבודתו".

בראיון שהעניק ב-2016 סיפר יובנקס כי השתמש במשככי הכאבים שקיבל לטיפול בפציעותיו להתמודדות עם הכאב הרגשי: "לא ידעתי משהו אחר. הייתי בן 17, וקיבלתי תרופות כדי להרגיש טוב יותר. מהר מאוד הבנתי שאם אני משתמש בחומרים, אני לא צריך להרגיש. אני לא צריך להרגיש את הכאב הנפשי".

YOU MIGHT ALSO LIKE