"חשבתי שנדחפתי על ידי הקהל" - בגיל 71, שוורצנגר קשוח מאי-פעם
השחקן ומושל קליפורניה לשעבר היה בדרום אפריקה, לרגל אירוע ספורט שנתי ענק בחסותו. מישהו החליט לתפוס כותרות ובעט בזינוק בגבו של האהההנולד. הכוכב בקושי הרגיש ואינו מתכוון להגיש תלונה

השחקן ומושל קליפורניה לשעבר ארנולד שוורצנגר הותקף במהלך הופעה פומבית בדרום אפריקה היום (שבת), אולם השחקן בן ה-71 התאושש במהירות מרשימה, והגיב באמרו: "אני רק שמח שהאידיוט לא הרס לי את הסנאפצ'ט".

בדרכו החוצה מהאירוע בו הותקף. בן 71 ועדיין עם שרירים מסיביים מבעד לחולצה (צילום: מייקל ספטארי, AFP)

הסרטון המצורף מראה את כבוד המושל לשעבר עומד ומצלם ילדים באירוע ספורט ביוהנסבורג בעת שאלמוני מבצע בעיטה בזינוק לתוך גבו. שוורצנגר מועד קלות קדימה והתוקף נתפס במהירות בידי המאבטחים במקום. מישהו, כנראה התוקף, נשמע צועק מספר פעמים "עזרו לי".

בסרטון נראה שוורצנגר ממשיך לחייך וללחוץ ידיים עם הנוכחים בטרם עזב את המקום מוקף בחגורת מאבטחים. מאוחר יותר העלה שוורצנגר ציוץ בטוויטר: "תודה על דאגתכם, אבל אין סיבה לחשש. חשבתי שנדחפתי על ידי הקהל. הבנתי שבעטו בי רק כשראיתי את הווידאו כמו כולכם. אני רק שמח שהאידיוט לא הרס לי את הסנאפצ'ט".

שוורצנגר התפרסם תחילה כאלוף בפיתוח גוף בטרם הפך לאחד מכוכבי הפעולה הגדולים בהיסטוריה, מסרטי פנטזיה כמו "קונאן הברברי" ועד סיפורים עתידניים כמו "זיכרון גורלי" ו"שליחות קטלנית", ולאחר מכן גם לשחקן קומי אהוב. השחקן היה בדרום אפריקה לרגל האירוע בחסותו, ארנולד קלאסיק אפריקה, בו מתחרים מאות נשים, גברים וילדים באירועי ספורט וכושר. בציוץ נפרד ייחסה הנהלת האירוע את התקיפה ל"אוהד מוטרף".

באותו ציוץ אמר מארגן האירוע וויין פרייס כי התוקף "מוכר למשטרה מאירועים דומים בעבר" וכי שלומו של שוורצנגר "בסדר גמור ומצב רוחו ממשיך להיות טוב". השחקן אישר שאין לו כוונה להגיש תלונה פלילית וכי יקיים הופעה נוספת מחר כמתוכנן.

YOU MIGHT ALSO LIKE