סועד הזמין יין וקיבל בטעות בקבוק בשווי 5,800 דולר
מקרה לא שגרתי התרחש בסטקייה מפורסמת בצפון אנגליה, אך במקום להתעצבן, הנהלת המסעדה דווקא קיבלה את זה בחיוך: "לאותו איש צוות שעשה טעות - לא נורא! אנחנו עדיין אוהבים אותך"

סועד הגיע לסטקייה מפורסמת באנגליה והחליט להזמין בקבוק של יין אדום, קיבל הפתעה יקרה ממה שציפה - בטעות הוגש לו בקבוק של יין שעולה 5,800 דולר.

                                                    הבדל של מעל 5,000 דולר בין הבקבוק מימין לזה שמשמאל

המקרה התרחש במסעדת Hawksmoor המפורסמת בעיר מנצ'סטר שבאנגליה. הלקוח רצה להזמין יין "Chateau Pichon Longueville Comtesse de Lalande" משנת 2001 אשר מתומחר ב-335 דולר לבקבוק, אך בפועל הוא קיבל יין היקר כמעט פי 20.

"זה היה לילה מאוד עמוס וקרתה טעות פשוטה: אחד מאנשי הצוות פשוט לקח את הבקבוק הלא נכון שחשב כבקבוק 'בורדו' אחר. היין הוגש לסועד, שלא ידע על הטעות עד סוף הארוחה כאשר אחד המנהלים הבין מה קרה", אמרו בהנהלת המסעדה.

בהמשך, הנהלת המסעדה התייחסה לאירוע בהומור וצייצה: "ישנו לקוח מאושר שקיבל בטעות בקבוק של Château Le Pin, Pomerol, 2001. אנו מקווים שהוא נהנה מהערב שלו", נכתב בציוץ, שלא חשף את זהות הסועד. עוד נכתב בציוץ כי "לאותו איש צוות שעשה טעות - לא נורא! טעויות קורות ואנחנו עדיין אוהבים אותך".

ה-Château Le Pin נחשב לאחד היינות הנדירים בתפריט של המסעדה, כמו גם ליקר ביותר. רוברט פארקר ג'וניור, מומחה ליינות, תיאר את היין כ"אחת ההצלחות האדירות של בציר 2001".

בהמשך היום, המסעדה הוסיפה ציוץ נוסף עם שני הבקבוק אחד ליד השני וכתבה, "הם נראים דומים, לא?".

 
YOU MIGHT ALSO LIKE