נסיעת בלהות: עלו למכונית וניצלו מחטיפה
אפליקציית הנסיעות השיתופיות שוב עולה לכותרות ולא לטובה לאחר שנהג מטעם החברה החליט מסיבה לא ברורה לסטות מכיוון הנסיעה במטרה לכלוא ולחטוף זוג נוסעות שבנס הצליחו להמלט. הנהג נעצר. דובר החברה הביע זעזוע מהתקרית והודיע כי ישתפו פעולה עם חקירת המשטרה בעניין

נהג אובר בפיטסבורג נעצר באשמת חטיפה אחרי שהואשם בניסיון לכלוא שתי נוסעות במכוניתו. המשטרה המקומית מסר כי האשמות שעומדות כנגד ריצ'רד לומוטי, המשמש גם כעוזר לפרופסור באוניברסיטת פנסילבניה, הן חטיפה, כליאה ותקיפה.

אילוסטרציה: שאטרסטוק

על פי דוברות המשטרה, שתי הנשים מסרו בעדותן כי מיד לאחר שעלו על נסיעת האובר בבוקר יום שבת, הנהג העיר להן על מראן ולא נסע לפי הנחיות אפליקציית הניווט. בהמשך, הוא לפתע עצר, העביר את תיבת ההילוכים למצב עצירה (P), והודיע להן כי "אתן לא הולכות לשום מקום". הוא ניסה לנעול את דלתות המכונית, אך אחת מהן הצליחה לפתוח את הדלת האחורית וכך נמלטו שתיהן על נפשן.

הנהג החשוד, ריצ'רד לומוטי (דוברות אוניברסיטת פנסילבניה)

בעקבות התקרית, המשטרה הצליחה לאתר את הנהג באמצעות אפליקציית אובר והוא מיד נעצר. משפטו יערך ב-23 לחודש. "המקרה המתואר לחלוטין אינו מתקבל על הדעת", מסר דובר אובר והוסיף כי "הנהג הוסר לצמיתות מכל גישה לאפליקציית החברה ואנו נשתף פעולה בכל אופן שידרש עם כוחות אכיפת החוק על מנת לסייע בחקירה". גם באוניברסיטה בה הועסק לומוטי, הביעו שאט נפש מהאשמות כנגדו ומסרו כי הוא סולק מעבודתו במקום. 

כאמור, זו אינה התקרית הראשונה בה מעורבת חברת אובר. בחודש שעבר נוסעת מצאה עצמה קורבן לניסיון תקיפה מינית כשהיא ערומה. תקרית אחרת הפכה לאונס של ממש וכמובן שהאירוע הזכור יותר מכל שבמקרה הזה אינו מקושר ישירות לחברת אובר, אירע לפני כחודש וחצי, כאשר צעירה עלתה למכונית שחשבה שהיא מטעם אובר, ושילמה על כך בחייה

YOU MIGHT ALSO LIKE