מנהיג אומת האיסלאם לואיס פרחאן: "לא שונא יהודים, רק את השטניים"
המטיף הקיצוני ניסה להגיד שהוא לא מטיף לשנאה, אלא רק עומד בדברי האל. בשבוע שעבר הוא הורחק מפייסבוק, יחד עם גורמים קיצוניים נוספים

לואיס פרחאן הכחיש אמש (חמישי) כי הוא שונא יהודים, אך התלונן על "יהודים שטניים". זאת, במהלך דברים שנשא בכנסיה קתולית על רקע הרחקתו מפייסבוק. מנהיג אומת האיסלאם אמר את הדברים בכנסיה בדרום שיקגו וטען כי הוא לא מטיף לשנאה, אך כן מטיף נגד אלה שלדבריו לא פועלים לפי "דבר האל".

"אני אדם שנוא היום". לואיס פרחאן (צילום: אינסטגרם)

"אני כאן כדי להפריד את היהודים הטובים מהיהודים השטניים", אמר פרחאן לצד הפעיל הרדיקלי הכומר מייקל פלגר. "לא אמרתי מילה אחת של שנאה. אני לא שונא יהודים, אין לצדי אף אחד שביצע אי פעם פשע נגד יהודים, שחורים או לבנים. כל עוד אתה לא תוקף אותנו - לא נטריד אותך".

לאחר מכן התלוצץ פרחאן על "כלא הפייסבוק" והשווה את הרחקתו מהרשת החברתית למאמיניו של ישו, שנאסרו. "אני לא מתכוון לאפשר להם להכניס אתכם לכלא, למה שהם קוראים הכלא של פייסבוק", אמר, "כמה מאיתנו לא באו הלילה בגלל שהם מפחדים שיצנזרו אותם". במהלך דבריו הודה פרחאן שהוא אדם שנוא. "אני אדם שנוא היום - אתם לא יכולים שתהיה לכם אפילו תמונה איתי".

פרחאן נאם מול קהל של מאות בני אדם בכנסייה העמוסה לעייפה, למרות שהנאום שלו זכה לגינוי מצד הקהילה היהודית. "אני לא מיזוגן ולא הומופוב, אבל אל תכעסו עלי אם אני עומד בדברי האל".

הליגה נגד השמצה וגורמים נוספים הגדירו את פרחאן כקיצוני לאחר שיצא בהתבטאויות אנטישמיות, נגד אנשים לבנים ונגד גאים. הוא הורחק מפייסבוק בשבוע שעבר לצד מעודד תאוריות הקונפירציה אלכס ג'ונס ולצד גורמים קיצוניים נוספים.

YOU MIGHT ALSO LIKE