בן 54 נתפס עם פורנוגרפית קטינים לאחר ששלח את מחשבו האישי לתיקון
השבוע הוגש כתב אישום כנגד רוברט ווטסון בחשד שהחזיק תמונות עירום של קטינות במחשבו הנייד. הוא תיאר את התמונות ואף הודה שיצר תיקיות בשם "בנות 13" ו-"בנו 14". המשטרה: "היערנות העובדים הובילה למעצר". תגובת הרשת: "יש לנו אחריות חוקית לדווח על אירועים כאלה למשטרה"

רוברט ווטסון בן ה-54, תושב תדינת איווה, נעצר השבוע לאחר שטכנאי Best Buy גילו חומרים פורנוגרפיים בהם מעורבים קטינים על גבי המחשב התקול שלו.

רוברט ווטסון, שנעצר בחשד לאחזקת חומר פורנוגרפי אסור, על רקע חנות של רשת בסט ביי (צילום: Shutterstock / משרד השריף של מחוז פולק)

תחילת הפרשה בחודש אוגוסט האחרון, אז הגיע ווטסון לסניף רשת חנויות האלקטרוניקה בעיר דה מוין. הוא הביא עמו שני מחשבים, לפטופ יחסית חדש שרכש בחנות קודם לכן, ולפטופ ישן שהיה מכוסה ברוטב לבשר. הוא ביקש מהעובדים ב-"Geek Squad", צוות הטכנאים של החברה, להעתיק את תוכן הדיסק הקשיח למחשב החדש.

על פי המשטרה המקומית, העובדים נענו לבקשה אך במהלך העברת התמונות הם שמו לב שלא מעט מהן מציגות קטינות במהלך אקטים מיניים. "היערנותם של העובדים במהלך העברת הקבצים היא זו שהובילה למעצר", הסבירו במשטרה. ווטסון סיפר לחוקרים שהוא היחיד שהשתמש במחשב הנייד. הוא אף תיאר חלק מהתמונות שנמצאו והודה שאחסן אותם בתיקיות "בנות 13" ו-"בנות 14" על גבי המחשב. עוד סיפר במהלך החקירה כי הוא "הוריד את התמונות כדי לספר לאחרים עליהן".

רשת Best Buy לא הגיבה לפרשה, אך לאחרונה דווח באתר "באזפיד" כי מדי שנה מתגלים מאות מכשירים בעלי תוכן פורנוגרפי ע"י טכנאי החברה. "הם לא מחפשים אחר החומר הזה, אבל לפעמים הם מוצאים את זה במהלך תיקון המחשב. כאשר הטכנאים מוצאים משהו שנחשד כלא חוקי, לדוגמה תוכן פורנוגרפי של קטינות, יש לנו כחברה אחריות חוקית לדווח למשטרה", אמרה פאולה בולדווין, בכירה ברשת, לאתר החדשות האמריקאי.

לא ברור מדוע החקירה נמשכה כשמונה חודשים, אולם רק השבוע (יום שישי) נעצר ווטסון. כתב אישום ובו 10 סעיפים של אחזקת פורנוגרפיה של קטינים הוגש נגדו, וביהמ"ש קבע לו שחרור בערבות בגובה 50 אלף דולר. נכון לערב יום חמישי, הוא נותר בבית המעצר של מחוז פולק.

YOU MIGHT ALSO LIKE