איטליה: צעירות ביקשו להצטלם עם שר הפנים ההומופוב - והחלו להתנשק
שר הפנים מתאו סלביני, מנהיג מפלגת ימין קיצונית הדוגלת במדיניות אנטי-הגירה, נכח בכנס של חוגים שמרנים. שתי צעירות החליטו שנשיקה תהיה הדרך הטובה ביותר להעלות לדיון את מדיניותו כלפי קהילת הלהט"ב: "העלאנו את התמונה לרשתות כי זו הפלטפורמה באמצעותה הפוליטיקאים מפיצים את שנאתם"

גאיה פריסי ומטילדה ריזו הן רק חברות, אך כאשר שר הפנים ההומופוב והאולטרה-שמרני של איטליה הגיע לבקר בעירן, הן לא עמדו בפיתוי והתנשקו במהלך צילום משותף עמו.

רגעי הנשיקה, לפני שהשר בכלל שם לב למתרחש (צילום: אינסטגרם)

שר הפנים מתאו סלביני הוא מנהיג מפלגת "הליגה הצפונית", שנחשבת למפלגה קיצונית שמקדמת מדיניות כנגד מהגרים. לאחרונה הוא הוזמן לכנס "World Congress of Families" שנערך בעיר ורונה. במסגת כנס זה, הנוכחים דנו במדיניות נגד הפלות ונגד קהילת הלהט"ב כולה.

שתי הצעירות האיטלקיות לא היססו להגיע לכנס השנאה וביקשו להצטלם עם השר, אך רגע לפני שהתמונה צולמה, השתיים התנשקו. "המסר שלנו הוא מלא באהבה ובסובלנות כנגד התבטאויות השנאה שפוליטיקאים כמו סלביני מפיצים. אבל מעבר לזה, אנחנו רוצות לעודד אנשים ברחבי העולם שלא להרים ידיים ולהמשיך להפגין כנגד אפליה וחוסר צדק. נשיקה קטנה אחת יכולה לפתוח דיון פוליטי שלם", אמרה פריסי.

רגעי הנשיקה ותגובת השר ההומופובי (צילום: אינסטגרם)

מיד לאחר הנשיקה, אנשי האבטחה של השר הפרידו בין שתי הבנות. סלביני איחל לשתיהן בהצלחה, אמר שהוא "מקווה שהן יביאו ילדים לעולם" ועזב. "החלטנו 'לנצל' את כל האמצעים שעומדים לרשותנו כדי להביע מחאה שאינה אלימה. העלנו את התמונה לאינסטגרם ולשאר הרשתות החברתיות כי זו הפלטפורמה באמצעותה הפוליטיקאים מפיצים את שנאתם", סיכמה פריסי.

לאחר פרסום התמונות, השר סלביני העלה גם הוא את התמונות לחשבון האינסטגרם שלו, והוסיף את הכיתוב, "ברכות ושלום לכן, אחיות".

YOU MIGHT ALSO LIKE