בעקבות חקירת משטרת לוס אנג'לס: נעצר חשוד שאיים לפגוע בבן שפירו ומשפחתו
עורך אתר החדשות השמרני "הדיילי ווייר" שמשרדיו ממוקמים בשכונת שרמן אוקס דיווח למשטרה על האיום, וזו פעלה בתיאום עם הרשויות הפדרליות שעצרו את החשוד מוקדם יותר היום. שפירו בירך: "תודה לרשויות החוק על העבודה המהירה"

הרשויות הפדרליות במדינת וושינגטון עצרו גבר בחשד שאיים לפגוע בעורך היהודי של אתר החדשות השמרני "The Daily Wire", בן שפירו, בלוס אנג'לס.

עורך "הדיילי ווייר", בן שפירו (צילום: רויטרס)

שפירו פנה השבוע אל המשטרה לאחר שאיום פורש נשלח אליו באמצעות אחת הרשתות החברתיות, כך על פי ג'ף לי ממחלקת הדוברות של משטרת לוס אנג'לס. חקירה נפתחה והועברה לרשויות הפדרליות מכיוון שהחשוד אינו גר בתחום שיפוט של ה-LAPD.

כאמור, הבוקר החשוד נעצר בוושינגטון ע"י סוכני ה-FBI, שלא הסכימו לפרט את התוכן המדויק של ההודעות שנשלחו, מלבד לומר שהן "היוו איום ממשי על חיי שפירו ומשפחתו". שפירו אישר את הדברים בהמשך היום. "תודה רבה לרשויות החוק המקומיות והפדרליות על העבודה הקשה ומהירה שהתבצעה", שפירו אמר לאתר TMZ. 

שפירו בן ה-35 החל את הקריירה העיתונאית שלו בגיל 17, ובאותה שנה פרסם את ספרו הראשון. בין 2012 ל-2016 הוא כיהן כעורך הראשי של האתר השמרני ברייטברט, וב-2015 הקים את האתר דיילי ווייר. שפירו מתגורר בלוס אנג'לס ומשרדי האתר נמצאים בשרמן אוקס, ולכן הפנייה הראשונית נעשתה למשטרת לוס אנג'לס.

YOU MIGHT ALSO LIKE