"הבנתי שזו הפעם האחרונה שאראה אותה": בן זוגה של הנרצחת משחזר את הנסיעה הקטלנית
"זו הייתה סתם עוד נסיעה", אמר אדם קימבל, שנפגע גם כן ע"י כדור תועה. אותו קליע הרג את בת זוגו, מיכאלה רטינגר, במהלך סוף השבוע. המשטרה ממשיכה לחקור את נסיבות האירוע וביצעה נתיחה שלאחר המוות

אדם קימבל, בן זוגה של מיכאלה רטינגר אשר נורתה למוות במהלך נסיעה שגרתית במהלך סוף השבוע, סיפק פרטים נוספים על האירוע הקשה שישנה את חייו לנצח.

קימבל ורטינגר על רקע זירת האירוע בו היא נהרגה והוא נפצע (צילום: רויטרס / פייסבוק)

כזכור, רטינגר וקימבל נפגעו מאותו הקליע בסביבות השעה 2:30 בלילה שבין שבת לראשון. "זו הייתה סתם עוד נסיעה לילית בחזרה הביתה אחרי עבודה", שיחזר קימבל.

הכדור הגיע מצד שמאל של המכונית, חדר דרך החלון ופגע במיכאלה, שנהגה באותה עת. הכדור המשיך ופגע בקימבל, שישב במושב הסמוך ושוחח עם חברו במושב האחורי. "סתם צחקנו, אני אפילו לא זוכר על מה. ואז פתאום הכל נהיה כאוס", הוא אמר.

קימבל הבין שדבר חריג התרחש, אך לא ידע לומר מה בדיוק: "הייתה לי הרגשה מאוד מוזרה, ואז הסתכלתי למטה והייתי מכוסה בדם", הוא שיחזר. חרף הפציעה, הוא התקשר אל מוקד החירום 911, אך הבין שבת הזוג שלו כנראה לא תשוב: "הבנתי די מהר לאחר השיחה שזו תהיה הפעם האחרונה שבה אראה אותה", הוא אמר.

אמה של רטינגר מסרה את ההודעה הבאה: "האהבה של אלוהים גדולה יותר מהטרגדיה הזו. התפקיד שלנו הוא לעזור לאחרים להיכנס לגן עדן, אני עשיתי את שלי", כלשון ההודעה. 

במקביל, המשטרה ממשיכה לחקור את האירוע. נתיחה שלאחר המוות התבצעה והקליע שהרג את רטינגר אותר, כך שניתן יהיה להתאימו לכלי הנשק ממנו נורה. המשטרה המקומית סירבה לפרסם פרטים נוספים מעבר לכך.

YOU MIGHT ALSO LIKE