סחיטה מגונה: פרצה לפרופילים, פרסמה תמונות של איבר מין ודרשה כופר
תושבת פלורידה השתמשה בטלפון ישן של אדם כדי לפרוץ לפרופילים שלו, להחליף את הססמאות ולשלוח תמונות מגונות. היא דרשה תשלום חודשי קבוע כדי להפסיק

תושבת פלורידה, בת 24 ואם לשניים, חשודה כי פרסמה תמונות של איבר מין של גבר בפרופילים שלו ברשתות החברתיות ודרשה ממנו לשלם לה כדי להפסיק. היא נעצר בסוף השבוע באשמה פדרלית של סחיטה.

החליפה לקורבן את הסיסמאות לרשתות החברתיות. בריאנה דין (צילום: פייסבוק)

בריאנה דין, "חשפה את הקורבן לבושה בכוונה" בכך שהשתמשה בטלפון הקודם שלו כדי להשיג גישה לפרופילים שלו ברשתות החברתיות השונות, ושלחה תמונות של איבר המין שלו. כך נכתב בתלונה הפלילית שהוגשה נגדה. עדיין לא ברור מה הקשר בין דין לבין הקורבן.

התובעים טענו כי דין שינתה את הסיסמא של הקורבן וכך מנעה ממנו את האפשרות לסגור את החשבונות ברשתות החברתיות. לאחר מכן היא דרשה ממנו, בהודעות כתובות "לשלם לה בכל חודש כדי שתפסיק את המעשים שלה".

דין שוחררה בערבות בגובה של עשרת אלפים דולר. היא הורשעה בעבר בנהיגה פרועה, נהיגה חסרת אחריות ונטישת זירת תאונה. היא גם הייתה מעורבת בשתי תביעות משפטיות בשל סייבר-סטוקינג. באחת הפרשות, תובעת אחת הוציאה נגדה צו הרחקה למשך חצי שנה, ובמקרה השני, אישה אחרת הוציאה נגדה צו מניעה זמני עד שהתיק בוטל על ידי בית המשפט.

YOU MIGHT ALSO LIKE