הודו: הצבא טוען שמצא עקבות של יטי איש השלג המיתי
צבא הודו פרסם תמונות של עקבות גדולות בשלג שצילמו חיילים, וטען כי מדובר בסימנים להמצאותו של הייצור האגדי. כמובן שמהר מאוד האינטרנט הגיב בצחוק

צבא הודו יצא אתמול בהודעה לא שגרתית. לא מדובר על הכרזת מלחמה על פקיסטן, או אולי פיתוח של נשק חדשני, אלא על עקבות של דמות אגדתית - יטי איש השלג. הצבא פרסם בחשבון הטוויטר שלו תמונות של עקבות גדולות שנעשו בשלב מוקדם יותר החודש, סמוך למחנה צבאי בנפאל.

אז ייטי חי? התמונות שפרסם הצבא ההודי בחשבון הטוויטר שלו

"לראשונה, צוות של לוחמי הרים של צבא הודו הבחין בעקבות רגליים מסתוריות של החיה המיתית 'ייטי' בגודל 32 על 15 אינטש, סמוך לבסיס מקאלו", נכתב בחשבון הטוויטר של הצבא. "איש השלג החמקמק הזה נצפה בעבר רק באזור הפארק הלאומי מקאלו-בארון". איש השלג הזה נפוץ באגדות העם האסייתיות, וכמובן שאין שום הוכחה לכך שיצור כזה חי. בשנת 2013 טען מדען בריטי כי ייתכן שאיש השלג המסתורי הוא תת-מין של הדוב החום.

אמנם אנשי הצבא גילו את העקבות כבר לפני כשלושה שבועות, אך רק עכשיו הצבא הפך את הידיעה הזאת לפומבית לאחר שקבע כי העקבות מתאימות לתיאוריות הרווחות בנוגע לייטי. לדברי הצבא, ה"הוכחות" לקיומו של איש השלג תועדו והועברו ל"מומחים בנושא".

הציוץ שהגיע אל ששת מיליון העוקבים של הצבא ההודי הפך מהר מאוד לבדיחה. גולשים רבים לא הצליחו להאמין שהצבא ההודי, שאמור להיות גוף רציני, פרסם כזו הודעה על יצור אגדתי. "מאוד מאכזב לראות את הצבא הופך כזו אגדה לאמת. ציפיתי ליותר", כתב אחד הגולשים. אחר הוסיף: "או שפספסתי את הבדיחה, או שהצבא ההודי הודיע שהוא אשכרה מצא הוכחות לקיומו של איש השלג".

YOU MIGHT ALSO LIKE