אסון רודף אסון בגרנד קניון: קורבן רביעי בחודשיים האחרונים
אישה בשנות השבעים לחייה צנחה מגובה רב בפארק הלאומי המפורסם במהלך יום שלישי. כוחות ההצלה שהועזקו למקום לא הצליחו להצילה, ומסוק חילץ את גופתה בהמשך

אישה בת 70 צנחה אל מותה בפארק הלאומי גרנד קניון באריזונה, כך על פי הודעה שנמסרה מוקדם יותר היום (חמישי) משירות הפארקים הלאומיים.

פארק הלאומי גרנד קניון (צילום: Shutterstock)

על פי ההודעה, אנשי הפארק הוזעקו ביום שלישי לאזור מצפה פייפ-קריק לאחר שהאישה מעדה, אולם הם לא הצליחו להגיע לאזור לפני שנפלה אל מותה. צוות מוסק הצליח לחלץ את גופתה בהמשך היום.

מדובר במקרה המוות הרביעי שהתרחש בפארק הלאומי גרנד קניון בחודשיים האחרונים, וזאת לאחר שמוקדם יותר החודש גבר כבן 67 נפל אל מותו. שבוע קודם לכן נהרג תייר מהונג קונג לאחר שמעד בזמן שניסה לצלם תמונת סלפי. בתחילת חודש מרץ נהרג אדם נוסף, נתין זר, אך במקרה הזה לא מדובר בנפילה.

יש דרכים שבהן ניתן למנוע, או לכל הפחות להפחית את הסיכוי להיפגע או להיהרג בעת הביקור בפארקים: על פי שירות הפארקים, הטעויות הנפוצות ביותר שמובילות לפגיעה במטיילים הן חוסר תכנון, חוסר התאמה בין הפעילות לבין רמת המקצועות של המבצע, אי ציות לשלטי אזהרה ושיקול דעת מוטעה.

כזכור, בחודש ספטמבר האחרון נהרג תומר פרנקפורטר ז"ל, נער ישראלי שטייל בפארק יוסמיטי, לאחר שניסה להצטלם בסמוך לצוק ונפל למותו מגובה של כ-800 רגל.

YOU MIGHT ALSO LIKE